מסניה ללחמני… גרשוב תומך באלי לחמני

מסניה ללחמני… גרשוב תומך באלי לחמני

המערכת הפוליטית באשדוד מתחילה להראות סימנים של קירבה ליום הדין והפעילות הפוליטית בהתאם, היום (שלישי, 22.08.2023) בבוקר הודיע חבר מועצת העיר ומי שכיהן במשך 17 שנים כסגן ומ"מ ראש העיר ולדמיר גרשוב על תמיכתו בד"ר אלי לחמני לראשות העיר ובסיעת "אשדוד תנצח" למועצת העיר.

ולדימיר גרשוב: "לא היית עומד כאן ומביע את תמיכתי בד"ר אלי לחמני אילולא האמנתי בו בדרכו ובניקיון כפיו. מבין כל המועמדים ד"ר לחמני הוא הטוב והנכון ביותר לעמוד בראשות העיר אשדוד ואני אסייע לו בכך ככל יכולתי".

 

 

לולדימיר גרשוב היסטוריה מפוארת בעיריית אשדוד בין שלל תפקידיו הוא כיהן כיו"ר החברה לפיתוח אשדוד (חפ"א) והיה אחראי על פיתוח רובעי העיר, אזורי תעשיה, בניית בית המלון לאונרדו, הקמת חניון משאיות, הוסטלים ומקבצי דיור והקמת חממה טכנולוגית ועוד, לגרשוב ניסיון מוניציפאלי עשיר ועשייה עשירה אחריו.

 

 

ד"ר אלי לחמני: "אני שמח על תמיכתו של גרשוב בי לראשות העיר ובסיעת "אשדוד תנצח" למועצת העיר, מדובר באדם ובנבחר ציבור מוכשר ועתיר ניסיון ומי שכיהן שנים כמ"מ ראש העיר, באמתחתו של גרשוב עשייה רבה ומבורכת ואין לי ספק שהוא יתרום מניסיונו הרב להצלחתנו והצלחתה של העיר אשדוד".

 

 

עו"ד אופיר לסרי: מברך על הצטרפותו של גרשוב למשפחת "אשדוד תנצח", אני מכיר את ולדימיר שנים לאחור כאשר עבדנו יחד בלשכת ראש העיר בתקופתו של צבי צילקר ראש העיר דאז, גרשוב שימש כממלא מקומו של צילקר ואני כראש לשכתו של צילקר, ואני יכול לומר מכלי ראשון כי גרשוב הוא אדם ישר דרך עם ניסיון מוניציפלי עשיר וחכמה רבה, ברוך הבא גרשוב".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*