לחמני: "מי יודע? אולי ארוץ עם הלן גלבר״

צילום: אבי רוקח

צילום: אבי רוקח

יו"ר האופוזיציה והמתמודד לראשות העיר אשדוד מטעם סיעת "אשדוד תנצח" ד"ר אלי לחמני, התראיין ברדיו דרום ונתן תקווה לבוחרים המייחלים לאיחוד בין המועמדים החילוניים לראשות העיר.

לשאלת המראיין אמנון סופר, בסוגיית הסקרים, השיב לחמני: "בפעם הקודמת הבאתי קרוב ל-30 אלף קולות עם כ"כ הרבה מתמודדים, הפעם אנו מאמינים שנעשה את זה", אמר והוסיף: "אם תקרא את הסקרים בבחירות הקודמות – תראה שהיה בדיוק את אותו הדבר. במבחן התוצאה, כ-24 אחוזים וחצי הצביעו לי לראשות העיר, כאשר היו חסרים כאלף קולות לסיבוב שני. זו הייתה הצלחה לא מעטה להביא כ- 30 אלף קולות ואני מאמין שהפעם נשיג יותר".

המגיש אמנון סופר תהה בנוגע לאיחוד בין המועמדים החילוניים ושאל: "אתה והלן גלבר מדברים פחות או יותר אותו דבר. היריב המשותף שלכם הוא אותו יריב – ד"ר יחיאל לסרי, למה אתה וגלבר לא רצים יחד?"
ד"ר לחמני השיב: "מי יודע? אולי… אני בערוצים פתוחים עם כולם".

יש סיכוי שאתה וגלבר תרוצו יחד?

 

 

"יכול להיות, אני בערוצים פתוחים עם כולם… אני מאמין שנתחבר בסופו של דבר, אני מקיים שיחות ומאמין שבסופו של דבר יהיו חיבורים כאלה ואחרים על מנת שבאמת ננצח את הבחירות האלה".

בתוך כך, ד"ר אלי לחמני חשף היום (שישי) את הסלוגן שיוביל את מסע הבחירות של: "אשדוד היא שליחות חיי" בסימן מנהיגות ושליחות שתוביל את אשדוד להישגים להם היא ראויה.

בפנייה אישית לתושבים, ציין לחמני:

"זכיתי. כן, זכיתי להתגורר באשדוד – העיר עם הפוטנציאל הכי משמעותי בישראל. אשדוד חייבת להיות בין הערים המובילות בישראל, יחד עם ירושלים ותל אביב. זה לא חלום. העובדה שאנו עדיין רחוקים מהגשמת המשימה, היא החמצה ופספוס אדיר.

אני פוגש אתכם ומאזין לתסכול ולתחושת הייאוש אותה אתם מרגישים. גם אני, בדיוק כמוכם, מתוסכל ומאוכזב כשאני רואה כיצד יחיאל לסרי וחבריו מדרדרים את העיר שלנו והופכים את אחת הערים היפות ביותר, עם הפוטנציאל המבטיח ביותר, לעיר תקועה, עיר ללא חזון, ללא מנהיגות, עיר עם הגירה שלילית עצומה של מיטב בנינו ובנותינו הבורחים ממנה.

 

 

בעקבות כל אלו החלטתי לצאת לשליחות. לשליחות למען עירי, למענכם. שליחות שתוביל ותעלה את אשדוד לפסגה שהיא ראויה לה, והאמינו לי, אשדוד עירנו ראויה ויכולה לעשות זאת.

בשבועות הקרובים אגיש לכם את תוכנית המא"ה שתשנה לטובה את החיים של כולנו, כולל לוחות זמנים ומשאבים, ותוכלו כולכם להבין למה אני מתכוון. אני מבטיח להחזיר לכם, לכל אחת ואחד מכם את התקווה, הצמיחה ואת החיוך.

אתם יודעים מדוע אני מבטיח ובוודאות גם אקיים? כי רק לי יש לי את היכולות המתאימות, את הניסיון הרב ומעל לכל, כי אשדוד היא באמת שליחות חיי".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*