הטרנד החדש: כולם יזמינו את כולם לחבור… בתנאי שישארו מובילים.

הטרנד החדש: כולם יזמינו את כולם לחבור… בתנאי שישארו מובילים.

שמעון כצנלסון פתח בהכרזתו טרנד חדש לבחירות 2023, הצטרפו אליי אבל… אני ראשון! הכרזות מהסוג הזה אולי רק נשמעות נחמד ויש בהן המון היגיון אבל בתכל׳ס, זה להגיד בלי להתכוון. סביר להניח שנשמע עוד כמה כאלה כמו אלי נכט שמיהר להגיב לו בלשונו, בוא אתה אליי.

 

זה היה ונשאר הסיפור בפוליטיקה, אגו, יחיאל לסרי הוא הנהנה העיקרי ממלחמות האגו של כולם, כפי שראינו במערכת הבחירות של שנת 2018 בה לא הצליחו לחמני וכצנלסון להיכנס לחדר אחד ולהוציא עשן לבן, שניהם יחד הביאו כמעט 50% ואם הלן היתה גם מצטרפת הם היו מגרדים את ה-60%, בפועל, לחמני וגלבר שרפו עוד 5 שנים באופוזיציה מבלי יכולת אמיתית להשפיע, ולא מדובר על פוליטיקאים צעירים או לא מנוסים, בכל זאת בחרו להיצמד לאגו ושילמו מחיר כבד תרתי משמע.

 

נכט לכצנלסון: ״בוא אתה אליי״

 

כצנלסון לקח את המנדטים, שבר את המילה ואת החתימה עליה הצהיר ערב הבחירות והצטרף ללסרי, ״הציבור בטח ישכח עוד 5 שנים״ הוא אמר לעצמו אבל אנחנו פה כדי להזכיר.

תופעת ה״בואו אליי אבל אני ראשון/ה״ תצוץ בוודאי עוד כמה פעמים מכמה וכמה מועמדים/ות ותנסה להמתיק גלולת מצפון, אף אחד באמת לא רוצה להתאחד עם אף אחד למען מטרה זניחה כמו טובת העיר, כולם רוצים להוביל, כולם רוצים להיות ראשונים וכולם חושבים שהם הכי ראויים.

 

לסרי: נהנה מהאגו של המתחרים

 

קמפיין בחירות זה דבר משקר ומשכר, הכח, השלטים, המעמד והתקווה להגשמת החלום מביאה את המועמדים להתנתק מהמציאות, ריבוי המועמדים מקטין את סיכוייהם של לא מעט מועמדים לזכות חזרה במימון מהמדינה, ריצה לראשות כרוכה בהרבה מאוד כסף, ניתן לראות את ברק סרי שוכר מטה של ראשות ממשלה בעשרות אלפי ש״ח לחודש ומהמר על לא מעט כסף, הביטחון שלו להביא מעל 25% גבוה וסיבותיו עימו, אבל אם הוא צודק כמו שצודקים כל שאר המתמודדים אולי ראוי שנתזכר אותם שבקופה יש רק 100% והם מתחלקים עם כוווולםםם.

 

אז מי יהיה הראשון או הראשונה שיוותר על האגו ויחבור למועמד אחר? את זה נראה ככל שיתקרב תאריך היעד ואולי הפעם יפנימו את האכזבה מהפעם הקודמת ויחשבו קצת על על הנושא השולי והזניח… טובת העיר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*