זמן טוב לדבר על איחודים

זמן טוב לדבר על איחודים

עכשיו כשהמדינה מפורקת וחצויה זה אולי זמן טוב לדבר על חיבורים, על איחודים וכן… על שלום בית. נכון שברמה המדינית היכולת של אשדוד להשפיע  היא כקליפת השום אבל אם הבית בוער, בואו נציל את החדר.

7 מועמדים מוצהרים, אחד על הנייר ואחד בסימן שאלה גדול, קוראים לו אבי אמסלם. הצטרפותו עדיין בסימן שאלה של תרגיל פוליטי או שמא אשדוד תציג מועמד חרדי ראשון בהיסטוריה, שזה זמן טוב מבחינתו בטיימינג שכל הגבולות מטושטשים.

לפני שמתחילים לדבר על האולי, בואו נדבר על הבטוח. 7 מועמדים עם קמפיינים באוויר, כולם נחושים (מידי) כולם רואים עצמם ראויים ואלה שיצעידו את אשדוד לעבר השקיעה.

 

 

אבל מה לעשות, לא כולם ינצחו. לא המצאה שלי זו הדמוקרטיה (או מה שנשאר ממנה) ונכון להיום רק אחד מנצח, במקרה הזה זה מאוד רלוונטי כי במקרה של סיבוב שני שיותר ויותר סביר שיקרה רק אחד עולה לגמר שככל הנראה יתקיים מול ראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי.

בואו נחזור לשנת 2018, ראש העיר הנוכחי נבחר ב-48,746 קולות כשרים וחוצה את רף 40 האחוזים ומחייך כל הדרך לקומה 5. זה מה שבאמת קרה, מה שלא קרה, זה שהטריו שהוביל את האירוע לא נכנס לחדר עם קפה ובורקסים כדי לדון ברצינות על גורל העיר שמבחינתם, אז והיום הוא קריטי!!!

האבסורד האמיתי הוא המספרים שמאחורי אי ההתכנסות לקפה ובורקסים, המספרים הצורמים לעין לא עמדו לנגד עיניהם אז, אז קבלו אותם שוב:

  1. שמעון כצנלסון: 29,861 קולות
  2. אלי לחמני: 28,707 קולות
  3. הלן גלבר: 8,565 קולות

 

 

אתם כבר חישבתם נכון? במידה ולא, אחשב עבורכם, 67,103 קולות וניצחון מוחץ בסיבוב הראשון, לא שווה קופסת בורקסים בבוטיק הפיתה? אבל חסכו בבורקסים וחסכו בקפה ובסוקר נייטרלי שיגיד חלילה את האמת שמישהו יותר טוב מה-2 האחרים. בפועל בזבזו ה-3 חמש שנים מחייהם 2 מהם התייבשו באופוזיציה, וההוא (לא חשוב שמות) שחתם בלייב שלא יישב עם לסרי אכל את כל העוגה ומתמודד שוב. היום הוא קורא לאיחוד, כי הגיל כנראה עושה את שלו ואולי שווה להקשיב לו.

המומנטום של 2018 לא יחזור, פעם זה היה תלוי רק בשלושתם, היום כבר יש עוד שחקנים רציניים לא פחות שחייבים לקחת בחשבון, להזכירכם שמתמודד בסיטואציה מסויימת יכול גם להגיע לסיבוב השני עם פחות מ-20% ולתת פייט של שווה בין שווים מול המקום הראשון. אלה הם נפלאות הסיבוב השני, לא כל כך מי מוביל בסקר של היום במידה ושלושת המועמדים האלה רוצים להבטיח לעצמם התמודדות בשלב 2 הם חייבים להיכנס לאחד מסניפי בוטיק הפיתה, לגוון בין קרואסונים, רוגלך ובורקסים של הביוקר ולהכנס לחדר, רק שלושתם ולהכין תכנית מגירה.

 

הורידו את האפליקציה של אשדוד פור יו ותישארו מחוברים

 

עד אז הם חייבים להבין שקמפיין וסקרים זה דבר משקר ומשכר, לפעמים 500 פעילים יכולים להעצים תחושות של עשרות אלפים, אבל ביום הדין, מי שכבר טורח ובא להצביע רוצה לדעת שכולם עשו את המקסימום שלהם כדי לזכות בזכות לשרת. מי שחושב שהוא האחד שלא צריך אף אחד יהיה כנראה זה שיחמם ברדנציה הבאה את ספסלי האופוזיציה חלקם יחוו זאת לראשונה חלקם ככל הנראה לא ישרדו קדנציה נוספת ללא יכולת להשפיע.

מוגש כחומר למחשבה

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*