מבצע לילה: עשרות שלטים של גלבר ולסרי הושחתו

מבצע לילה: עשרות שלטים של גלבר ולסרי הושחתו

מי שם את הלן גלבר ויחיאל לסרי כמכנה משותף על הכוונת? בלילה סוער במיוחד הושחתו מספר שלטים מרכזיים כולל זה שתלוי על ביתה של המתמודדת לראשות העיר הלן גלבר.

על השחתת שלטים במערכת הבחירות הסוכרת והייצרית אנו לא מחדשים שום דבר אך לקשור בין 2 מועמדים יריבים בפעולה משולבת זה חידוש, עצוב אבל חידוש. ידענו השחתה של כלל המועמדים אבל דובר על השחתות נקודתיות ולא משולבות.

עשרות שלטים של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והמועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר הושחתו במהלך הלילה. אחד השלטים בביתה של גלבר עצמה

במה שנראה כמו מבצע מתוכנן, שלטים רבים הושחתו במהלך הלילה כולל חציית גבול משמעותית, כאשר שלט בחירות התלוי מחוץ לביתה של המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן הושחת אף הוא.

תושבי אשדוד התעוררו לבוקר של שיא מכוער נוסף במערכת הבחירות, שלטים רבים בכל רחבי העיר של לסרי וגלבר הושחתו במהלך הלילה במה שנראה כעליית מדרגה בהשחתות השלטים להם אנו עדים במערכת הבחירות הנוכחית. אם עד כה היינו עדים לשלטים בודדים שהושחתו כחלק ממערכת הבחירות נראה כי הלילה האחרון שבר שיא נוסף במערכת בחירות מכוערת במיוחד פחות מחודש לבחירות. ככל הנראה יוגשו תלונות למשטרה.

 

שוב ושוב אנחנו אומרים, עדיין לא הגענו לסוף המערכה והכיעור הגדול עוד לפנינו, קל וחומר כשנגיע לסיבוב השני (וכנראה שנגיע) שם הזירה תתחמם שלא לומר תרתח. אז קחו אוויר, 3 שבועות ואנחנו שם.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי התייחס לאירוע בפוסט אישי:

האמת, הפעם הם הצליחו להכאיב לי.

הפוגרום שעשו בשלטים שלי בלילה האחרון עבר כל גבול ומכאיב. השחתת הפנים שלי בתמונות מצביעה על רוע, ויותר מכך על מסוכנות.

זה מה שהכאיב לי הפעם: הרצון שלהם להשתלט על העיר אשדוד משבש לאנשים בכירים את דעתם עד כדי אובדן הצלם והערכים.

גם כואב לי על כך ששכירי החרב שנשלחו על ידם לזרוע הרס ופחד ברחובות אשדוד, אינם קשורים לעניין בכלל – מה הם אמרו לאותם נערים, וכמה שילמו להם כדי שיצאו לרחובות להשחית מכל הבא ליד?

זאת לא אשדוד שלנו וזו לא הרמה שהייתה אי-פעם במערכות הבחירות בעיר. השחקנים שנכנסו הפעם למערכה כדי להשתלט על אשדוד ירדו אל כל תהום ושפל אפשרי: הם הפיצו הודעות לתושבי אשדוד שבני הבכור נתפס עם סמים ברכב ועוד פעולות זדוניות פליליות שנועדו להפחיד, לאיים, להרתיע, לגרום לי לפנות להם את הדרך.

 

 

וזו רק ההתחלה לקראת החודש הקרוב והמכריע. כמובן שתופעות אלו רק מוכיחות לי, עד כמה שאני חייב להישאר ולשמור על הבית. לשמור על אשדוד מפניהם.

אם אלו שיטות האלימות, ההפחדה והאיומים כבר עתה – מה יהיה אם חלילה הם יעלו לשלטון? אפילו כחברי מועצת העיר אסור לבחור בהם! לאן הם רוצים לקחת את אשדוד?

אני יוצא הפעם ככל הנראה לקדנציה חשובה במיוחד. לא רק כדי לשמור על אשדוד מפני השתלטות של גורמים עברייניים ומסוכנים, אלא כדי להוכיח שהבחירה בי הייתה אכן הבחירה הטובה ביותר עבור עתיד העיר האהובה שלנו.

זו תהיה הקדנציה הטובה מכולן – 5 שנים שבהן נשלים את כל התוכניות שלנו ובסיומן – אשדוד תהפוך לעיר האטרקטיבית ביותר בישראל.

אני נחוש להשלים את המשימה הזאת. אני לא מתכוון להתפשר, להתרפס, או חלילה להיכנע לאף פוליטיקאי, עסקן, קבלן, או גופים כאלו ואחרים שחושקים בעיר אשדוד לעצמם.

אני כאן, יותר מתמיד ויותר מאי פעם – כדי לשמור על הבית – ואשמח שתצטרפו אליי למשימה הזו.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*