גלבר בהפגנה- "גם את הקיץ הזה יעבירו תושבי אשדוד בלי קאנטרי!"

גלבר בהפגנה- "גם את הקיץ הזה יעבירו תושבי אשדוד בלי קאנטרי!"

עו"ד הלן גלבר הסירה את הכפפות ונשאה דברים בהפגנה שנערכה הערב בעיר, בסמוך לקאנטרי ובנושא הקאנטרי. היא מפנה האשמה ברורה כלפי העיריה וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בטענה כי התנהלה "סחבת לא סבירה בעליל" בפרוייקט הקאנטרי באשדוד.

בדברים שנשאה בפני קהל המפגינים, הפרוייקט תקוע בשל כניעת לסרי לדרישות החרדים לכאורה בשבת. גלבר גם טוענת כי יש פוליטיקאים העושים על גבה קופה, בזמן שהיא היחידה שנלחמה לדבריה נגד פיצול המכרז לבנייתו בשנת 2019.

גלבר ציינה- " 17 שנה ועדיין לא רואים את הסוף. 17 שנה ונראה שגם את הקיץ הזה יעבירו תושבי אשדוד בלי קאנטרי" אמרה עו"ד גלבר בהפגנה. "ביישובים של 10,000 תושבים לרוב יש מתחם כזה לרווחת התושבים. אבל באשדוד שלנו, עיר ענקית של רבע מיליון תושבים – אין. למה? האשדודים שווים פחות?".

גלבר גם הסבירה כי עיכובים וסירבול יצרו את המצב הנוכחי- "לאורך כל הדרך, זיהיתי והתרעתי ששיקולים זרים הם שמנחים את ראש העיר בתקיעת הפרויקט, שעולה חשש כבד שעיכוב הפרויקט במשך שנים נובע מכניעת לסרי לדרישות החרדים בנוגע לפתיחת המתחם בשבת", טענה גלבר לאוזני מאות התומכים שהגיעו להפגנה. "שמידע חיוני לגבי הפרויקט פשוט מוסתר ע"י העירייה מהציבור… המבנה כבר נבדק בשנת 2019 והעירייה הגיעה להסכמות עם חברת הולמס פלייס להפעלת המקום כחדר כושר!"

גלבר הזכירה לקהל המפגינים כי התריעה על כך שפיצול המכרז יוביל לעיכוב משמעותי עוד בעבר.

הנאום הסתיים במסר ברור ותקיף, וגלבר הבהירה כי הקאנטרי הוא למעשה סימפטום להתנהלות כושלת למחדל מתמשך , להסתרת מידע מהתושבים, הנהגה שנכנעת לשיקולים זרים על גבו של הציבור.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*