ד"ר אלי לחמני חושף את הנבחרת למועצת העיר

ד"ר אלי לחמני חושף את הנבחרת למועצת העיר

המועמד לראשות העיר ד"ר אלי לחמני – יו"ר האופוזיציה, חושף את הנבחרת שלו לקראת הבחירות המוניציפליות שייערכו ב-31/10/23. בעשירייה הראשונה 50% נשים, כפי שהתחייב, ארבעה חברי מועצה מכהנים ושניים שכיהנו בעבר.

-את הרשימה מוביל ד"ר אלי לחמני (1) – עו"ד, נוטריון, רואה חשבון, מבקר פנים ומבקר מערכות ענ"א. בעל 3 משרדים לראיית חשבון ועריכת דין, מכהן כחבר מועצה מזה 15 שנה. בקדנציה האחרונה קיבלה הסיעה 3 מנדטים למועצת העיר. לראשות העיר הצביעו לד"ר לחמני 24.5%, למעלה מ-28 אלף איש.

לחמני נלחם רבות למען הציבור. ברשימת ההישגים של הסיעה בהובלתו, רק בקדנציה האחרונה: החלטת מועצת העיר על אי סגירת אף גן בשנה"ל הנוכחית; החלטה על הקמת ועדה שתבחן צמצום מספר ילדים בגנים למקסימום 25 ילדים בכול כיתת גן, החלטות על הקמת הקTנטרי והגלגל הענק שעברו אך ורק בזכות תמיכתנו; החלטה על תאורת גני המשחקים, החלטה על שיפוצי בניינים, החלטה על לקיחת אחריות על המרינה, החלטות על סיוע לאוכלוסיות מבוגרים, ניצולי השואה ואוכלוסיות נזקקות בתקופת הקורנה;

 

 

כמו כן, החלטה על שמירת מרחב בטחון התנועה בסמוך לגני ילדים, החלטה על הגברת הבטחון לילדים, עמידה עקבית על שמירת קו החוף לטובת התושבים, העברת החלטה בדרך של קביעת שטחי מינימום בשטח המיועד להייטק על מנת למנוע הקמת משרדים במקום; העלאת נושאי איכות הסביבה לסדר היום, החלטות נוספות בנושאי חינוך – כדוגמת איחוד אחים ברישום לבתי ספר פעילויות בחינוך; פרויקט התקנת שעוני מים חכמים בכול העיר, העלאת המודעות לאפשרות להפחתת הארנונה שנתקלה בהתנגדות של הקואליציה והרשימה עוד ארוכה.

עו"ד אופיר לסרי (2) – מכהן כחבר מועצת העיר, בעברו שימש כראש לשכתו של ראש עיריית אשדוד אינג' צבי צילקר ז"ל, אופיר הוא בוגר תואר שני במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, הוא ניהל את בית יד לבנים באשדוד בהצלחה רבה ובארבע השנים האחרונות הוא מתנדב אחת לשבוע בחדר המיון בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד ואף נבחר בשנת 2022 למצטיין סקטור המתנדבים של בית החולים.

הגב' מאיה ישראלוב (3) – בוגרת תואר במינהל עסקים, ניהול ושיווק, פעילה חברתית בתחומי החינוך המיוחד ולמען בעלי צרכים מיוחדים, בני נוער ובעלי חיים.

אינג' ולדימיר בורודה (4) – כיהן כחבר מועצה מטעם סיעת "אשדוד תנצח", פעיל ציבור משנת 2008, סמנכ"ל עמותת "מעלות" מרכז למורשת יהדות ברית המועצות. אוחז בשני תארים בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה ובעל תואר במינהל עסקים, ניהול ושיווק; עובד בתעשיות הביטחוניות, יזם וסטארטאפיסט – בעל מספר פאטנטים רשומים.

עו"ד לינוי בן דיין (5) – פעילה חברתית ופוליטית, יועצת פרלמנטרית, בוגרת תואר ראשון במשפטים, פעילה בתחום הצעירים והאוכלוסיות המוחלשות.

ד"ר אלי לחמני מציין כי בעשירייה הראשונה ישנם ארבעה חברי מועצה מכהנים, ושני חברי מועצה לשעבר. בהמשך הרשימה: חברת המועצה אורה שמואלי – אשת חינוך מוערכת ו-*ולדימיר גרשוב* – חבר מועצת העיר ומי שכיהן במשך 17 שנים כסגן ומ"מ ראש העיר.

ד"ר אלי לחמני: "כל אחד מחברי הנבחרת בסיעת "אשדוד תנצח" הוא מנהיג ביכולותיו, בא עם רקורד עשיר בעשייה הציבורית ואש בעיניים. יש לי את הנבחרת המשובחת, הנכונה והראויה ביותר לשרת את ציבור תושבי אשדוד, מתוך ערך עליון של שליחות ואהבת הזולת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*