לחמני: ״אשדוד לא תהיה עוד פח האשפה של המדינה״

לחמני: ״אשדוד לא תהיה עוד פח האשפה של המדינה״

"לצערי אזורי התעשייה המזהמים של אשדוד פוגעים בבריאות של תושבי אשדוד אך גם של תושבי הישובים מסביב – יבנה, ניר גלים, יישובי גדרות ואחרים – וזה מטריד ומרגיז כאחד, כאילו לאף אחד בעירייה הזאת לא אכפת.

מדובר על מאות אלפי אנשים שעלולים לסבול משבץ מוחי, מחלת לב, מחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD), סרטן ריאות ומחלות נשימה מדבקות כמו דלקת ריאות ושחפת.

ראש עיריית יבנה רועי גבאי פנה במכתב לשרת הגנת הסביבה עידית סלמן אשר נושאו מפגעי ריח בעיר יבנה כתוצאה מאזור התעשייה הצפוני באשדוד ובו ציין שורה של מפגעי ריח המלווים בתחושות צריבה בעיניים וקשיי נשימה של תושבי יבנה המתלוננים על איכות חייהם, שמקורן ברוחות הנושבות מכיוון אזור התעשייה של אשדוד.

אני מחזק את ידי ראש עיריית יבנה ומצטרף לקריאה למצוא פתרונות להרחיק מהתושבים את הסבל הזה.

גילוי נאות: כבר נפגשתי עם תושבים בנושא – גם מאשדוד וגם מיבנה ואני כל כך מבין לליבם. אני לא סתם 'מטיף', אלא זועק זעקה אמיתית למען בריאות התושבים ובריאות ילדינו.

אני קורא לעידית סלמן, וליחיאל לסרי, תחשבו על הילדים שלכם, ועל הנכדים שלכם, תחשבו על האוויר המזוהם שהם נושמים, תחשבו על המחלות הנוראיות שהן גורמות – ותעשו עכשיו למענם.

אני מתחייב כי כאשר אכהן כראש העיר, אפסיק לאלתר את זיהום האוויר. אשדוד לא תהיה עוד פח האשפה של המדינה. גם לא היישובים מסביב. אקים יחד עם ראשי הישובים בסביבה מטה מאבק למלחמה ומניעת פגיעה בתושבים – עד שהתופעה הקשה הזו תמוגר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*