הערב: מכבי אשדוד וטפירו באים לצבוע בצהוב את הכרמל

הערב: מכבי אשדוד וטפירו באים לצבוע בצהוב את הכרמל

המחזור השביעי בליגת ווינר סל יינעל הערב (שני, 19:45) כשמכבי "קפלן אשדוד באר טוביה שלנו תתארח אצל מכבי חיפה בהיכל RK, הידוע גם כ "רוממה".

הצהובים-כחולים של טפירו שמגיעים לאחר הניצחון הגדול ביום ראשון האחרון בבית מול הפועל ירושלים, יודעים שגם המשוכה הפעם בדמותה של הקבוצה מהכרמל תהיה לא פשוטה בכלל, בטח לאור הנתון המעניין שהקבוצה מעיר הנמל הדרומית לא ניצחה בחוץ את מכבי חיפה במסגרת הליגה מאז עונת 2011\2012.

הירוקים מנגד פתחו בצורה מקרטעת את העונה. לעומת הקבוצה מאשדוד שמחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות משלושה משחקים, הקבוצה של עופר  רחימי כבר סוחבת על גבה ארבעה הפסדי ליגה בששת המחזורים הראשונים, כשבאולמה הביתה מכבי חיפה מנצחת רק משחק אחד מתוך שלושה בהם אירחה ( עירוני נהריה). כשבמחזור האחרון הירוקים הפסידו במשחק חוץ מותח בחולון, בסל ממש בשניות האחרונות של ההתמודדות.

מי שישחק מחר במדי החיפאים מול קבוצתו הקודמת מאשדוד,יהיה הגארד היהודי ווילי וורקמן. וורקמן שהיה אחד השחקנים האהובים והחביבים על ידי הקהל האשדודי, נותן עונה טובה עד כה גם במדי קבוצתו החדשה, ויהיה מעניין לראות מה תהיה תרומתו למשחק גם מחר.

jer1

מבחינת מכבי אשדוד באר-טוביה, בקבוצה נושאים את עיניהם על מנת לקבל שיפור גדול מהשחקנים שהגיעו מעבר לים. התרומה של הישראלים הצעירים של אשדוד היא הגדולה ביותר מבין כל קבוצות הליגה, דרך אגב, בעונה שעברה הקבוצה הדרומית חוותה בדיוק את ההפך הגמור מכך. השחקנים האמריקאים היו אלה שהובילו את הקבוצה, ועליהם בסופו של דבר הושתת מעמד המשחק. העונה מי שנותנים את הטון הם בעיקר השחקנים הצברים ביניהם כמובן אדם אריאל ויפתח זיו.

player to watch:

נבחרת צפון אירלנד הדביקה את כלל חובבי הכדורגל והכדורסל ביורו האחרון עם ביצוע מהפנט לשירה "will griggs on fire". האוהדים החיפאים נהנים משחקן הקבוצה,או שמא אפשר להגדירו ככוכב ואחד מוותיקי הסגל החיפאי, וייל גרייבס, ששמו מתחרז מאוד עם אותו שחקן צפון-אירי.

jer4

וויל גרייבס הפורוורד האמריקאי שפותח את עונתו השלישית בירוק, הוא אחד המפתחות העיקריים שמבדיל בין ניצחון חיפאי להפסד. אמנם הוא לא הקלע המוביל של המועדון מהכרמל, אבל התרומה שלו בכל מה שקשור למנהיגות ולחיבור בין שאר חבריו לקבוצה,עושה את את כל ההבדל עבורו של עופר רחימי.

match-up:

אדם אריאל – עוז בלייזר.

מכבי חיפה אמנם איבדה בקיץ האחרון שניים מהישראלים הבכירים שיו לה בשנים האחרונות,חנן קולמן ואלכס צ'וברביץ. אך הירוקים עדיין נשארו עם ארסנל די מרשים של ישראלים, ביניהם ניתן למצוא גם את עוז בלייזר.

הפורוורד הנהדר שהגיע בעונה בעברה לחיפה,מעמיד העונה נתונין מרשימים של 10.5 נקודות למשחק במשחקי הליגה ו-5.5 כדורים חוזרים.

מן העבר השני יתייצב לו אדם אריאל הפורוורד האשדודי,שמגיע לאחר משחק שיא מבחינתו בשבוע שעבר מול ירושלים,וקיבל כבוד בחמישיית המחזור של הליגה במחזור הקודם.

שני הישראלים הצעירים שנטלו חלק בסגל נבחרת ישראל בקיץ האחרון,יתמודד מחר ראש בראש על השגת ניצחון נוסף וחשוב לקבוצותיהם.

בנושא ההגעה למשחק: הסעות מחר ייצאו מאולם "הקריה" בשעה 17:30. הסעה כרוכה בתשלום של כ20 שקלים,הגעה בצהוב!

לפרטים יש להתעדכן אצל רועי-0528354339.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*