הדרך לגביע עוברת במטרווסט: מחר ב-18:00 אשדוד מול רעננה

הדרך לגביע עוברת במטרווסט: מחר ב-18:00 אשדוד מול רעננה

מכבי "קפלן" אשדוד באר-טוביה, תחל מחר(חמישי) את מסע הדרך שלה בגביע המדינה, שתתארח באולם "מטרווסט" במשחק מול מכבי רעננה מהליגה הלאומית בכדורסל.
בעונה שעברה הצהובים-כחולים מעיר הנמל היו קרובים כמרחק פסיעה מהנפת הגביע, כאשר הגיעו למשחק הגמר מול מכבי תל אביב הגדולה, ועשו קאמבק גדול הזכור לכולם,שכמעט הסתיים גם בניצחון ובתואר היסטורי.

המשחק מחר, בשלב שמינית הגמר של הגביע יהיה הראשון של הקבוצה של מאיר טפירו העונה, במסגרת המפעל. זאת לנוכח העובדה שכל ארבעת הקבוצות אשר הגיעו אשתקד לשלב חצי הגמר,קיבלו את כרטיס הזהב ישר לשלב השמינית.

למרות שהקבוצה מהשרון מגיעה מן הליגה הלאומית, במכבי אשדוד ממש לא יכולים להקל בה ראש. הקבוצה של ברק פלג נמצאת במקום הראשון בליגה השנייה, וכמובן נחשבת לאחת המועמדות העיקריות לעלות בסיום העונה לליגת העל. ובשלב הקודם של משחקי הגביע, הדיחה רעננה את מכבי קרית גת, קבוצת הליגה הראשונה.
כמו יריבתה מהדרום, גם לרעננה יש כמה קווים מקבילים לאשדוד.

אלטיט

אמן שהיה בעברו שחקן גדול בליגה המקומית, מצד אחד באשדוד זהו מאיר טפירו,ואצל רעננה מדובר בברק פלג. וכמו לאשדוד, גם לרעננה מספר שחקנים ישראלים צעירים,שאחרים על מלאכת רוב הנקודות של הקבוצה,ביניהם ניתן למצוא את גיא לביא הרכז, ואת יובל זוסמן. צמד הזרים של הקבוצה מהלאומית הם סמואל גיבנס,וג'ושוע הייירסטון.

במכבי אשדוד בבאר-טוביה ירצו בוודאי להשיג את הניצחון במשחק החוץ מחר, ניצחון שאם יושג ישים את החבורה של טפירו ישר בשלב רב הגמר, ושלב אחד בלבד ממעמד חצי הגמר,כפי שהיו לפני שנה.

המשחק אגב הוקדם למחר,בשל יציאתם של שני שחקני רעננה,יובל זוסמן וגיל בני,לאימוני נבחרת ישראל לאליפות אירופה לנוער.
הסעות ייצאו לאולם מרחבת הקריה, והכניסה למשחק תהיה ללא תשלום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*