מכבי מול מכבי- צהוב מול צהוב. הערב, מכבי ת״א מגיעה להיכל הקריה

מכבי מול מכבי- צהוב מול צהוב. הערב, מכבי ת״א מגיעה להיכל הקריה

מכבי "קפלן" אשדוד באר טוביה לא יכולה הייתה לבקש יריבה יותר קשה מהיריבה אותה תפגוש הערב (שני,21:05) באולם "הקריה", במסגרת המחזור החמישי של ליגת ווינר סל, מאשר קבוצת היורוליג של מכבי תל אביב.

לאחר שני הניצחונות על קרית גת וגלבוע-גליל בתחילת העונה, היה נראה כי הקבוצה של מאיר טפירו עשויה להפתיע חלק רב מאותם הפרשנים שלא נטעו בהם יותר מדי תקוות. אך בשבועיים האחרונים זה התחיל במקצת לאבד גובה, ההפסדים לשתי הקבוצות הסגולות מנהריה וחולון, הורידו את הצהובים של מאיר טפירו אל הקרקע, והוציאו במעט את האוויר מהמפרשים.

הקבוצה שתגיע אל ההתמודדות מחר מול הצהובים מעיר הנמל, היא הקבוצה היחידה בליגה שסיימה את ארבעת המחזורים הראשונים של העונה במאזן מושלם, מכבי תל אביב.

DKA_0816

הדולפינים של אשדוד. השחקנים צריכים אותם. (צילום דודו קקון)

חרף הפסדה ברביעי שעבר לברצלונה במסגרת היורוליג, מכבי תל אביב של רמי הדר תגיע אל המפגש מול הקבוצה של טפירו במצב רוח מרומם, הניצחון ביום שני בשבוע החולף בדרבי על הפועל, העלה חלק מהמניות של המאמן רמי הדר בקרב ההנהלה הקשה מתל אביב, ולמרות שבעונה שעברה מכבי תל אביב הפסידה באולם הקריה במשחקה היחיד כאן, ונאלצה להזיע כמעט בכל המפגשים אשתקד מול היריבה מאשדוד, ספק אם מכבי קפלן אשדוד באר -טוביה תוכל להקשות על מוליכת הטבלה ערב המחזור גם בפעם הזאת.

אחת החששות ואולי אי הוודאות הגדולה ביותר בקרב הצוות האשדודי, הוא סימן השאלה לגבי ארבעת הזרים האמריקאים של הקבוצה. במשחק האחרון מול חולון כל הרביעייה נראתה רע מאוד, כשאפילו דניאל יואינג שהיה נקודת האור אולי הבודדת מבין כל אותם הזרים החדשים שהגיעו העונה לעיר הדרומית, סיפק תצוגה מאכזבת ואיבד לא מעט כדורים חשובים,שלצערתם אל האשדודים גרמו ברבע האחרון לאיבוד המשחק.

דבר אחד ברור, מחר מול היריבה מתל אביב, ערב בינוני של האמריקאים של אשדוד, עם כל הכבוד ליכולת הטובה שמציגים עד עתה הישראלים של הקבוצה, לא יתיר יותר מדי סיכויים להפתעה. למכבי תל אביב ישנו ארסנל גדול מאוד של שחקנים טובים ומובחרים, לא ברור עדיין באשדוד מי יהיה האחרי לתפקד כשומר על שחקנים כמו אנדרו גאודלוק וסוני ווימס, שני הטאלנטים המרשימים של הצהובים מתל אביב, ואין כל ספק שמאיר טפירו יצטרך לחשוב לא מעט איך עוצרים את הקטר הצהוב של אחת הקבוצות הטובות באירופה.

MOLD0058

הרבה על הכתפיים של יואינג (צילום: לירון מולדובן)

בצד של תל אביב החליטו לא לרשום להתמודדות מחר את הסנטר הזר קולטון אייברסון, ואת הגארד סילבן לנדסברג שדווקא במשחקיו מול אשדוד בשנים האחרונות מרבה לספק תצוגות נאות.

נקודה מעניינת אותה יכולים באשדוד לקחת מחר היא שגם בעונה שעברה במחזור החמישי נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הליגה, אז בהיכל מנורה, במשחק אותו ניצחה הקבוצה מאשדוד 88-83 את זו של תל אביב. מי שבלטו באותו משחק היו צמד הגארדים מהעונה שעברה גארט וסוואן.

על מי שווה לשים את העין?

במכבי תל אביב שלא כמו בקבוצת אחרות בליגה, יש מבחר גדול מאוד של תותחים שיכולים בכל ערב נתון לנצח את המשחק. השחקן הבכיר השנה במכבי תל אביב, או לפחות אחד מהם הוא הגארד אנדרו גאודלוק הנהדר. לא ברור שוב מי יהיה זה שיתופקד לשים עליו את עייניו,ככל הנראה יהיה זה יפתח זיו, אך מה שבטוח שפשוט זה בטח לא יהיה. והגארד עם המספר 0 בצהוב-כחול של מכבי תל אביב הוא אחד המפתחות החשובים לעצירת הקבוצה האורחת, בכדי לשמור על סיכוי של ניצחון מחר.

מאצ' -אפ:

בקרב הראש בראש לקראת מחר, בחרתי לקחת דווקא את שני המאמנים, שניהם עדיין נמצאים בסימן שאלה גדול לגבי יכולתם להוביל את הקבוצות בהם נמצאים. מצד אחד מאיר טפירו עדיין לא גילה את כל סודות האימון, ויצטרך לעבור עוד לא מעט כדי להיות מאמן בשל בליגת העל. מצד שני רמי הדר שאימן בעברו גם את אשדוד, גם הוא עדיין צריך להתרגל לג'וב הגדול אותו הוא נושא כעת, ויצטרך להשקיע לא מעט על מנת לקנות את אמון האוהדים וההנהלה של מכבי תל אביב.

בנושא אחר, הנהלת הקבוצה הודיעה מספר דברים לגבי המשחק מחר:

ל המידע על ההערכות ביום שני הקרוב לקראת מכבי ת״א:

1) שעת המשחק: 21:00
2) קופות: יפתחו 4 שעות לפני המשחק
3) מומלץ להקדים ולרכוש כרטיסים
4) מחירי הכרטיסים: 40 ש״ח – נוער/חייל/פנסיונר | 70 ש״ח בוגר
5) חניה: רצוי לחנות בקניונים הסמוכים או בחניון מרכז כיוונים/חניון בית הכנסת
6) לא הודפסו הזמנות למשחק, אין טעם לעמוד ולחכות
8) היציע החדש יפתח לראשונה ו-2 הכניסות לאולם (הדרומית והצפונית עומדות לרשותכם
9) בקופות תוכלו לרכוש גם מנויים וגם כרטיסים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*