זו של הבית וזו של החוץ: הפסד קשה למכבי אשדוד בחיפה.

זו של הבית וזו של החוץ: הפסד קשה למכבי אשדוד בחיפה.

מכבי "קפלן" אשדוד באר-טוביה עלתה הערב (שני) למשחק החוץ ברוממה מול מכבי חיפה, במסגרת המחזור השביעי של ליגת ווינר סל, על מנת לשבור את הנאחס בכרמל, ולנצח בפעם הראשונה את הירוקים מחיפה בחוץ מאז ה-1.4.2012.

אך רצון לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של טפירו נתנה פייט לחיפאים במשך עשרים דקות של משחק עד למחצית, אך בחצי השני זה כבר היה מביך עבורו של המאמן הצעיר, והתוצאה בסיום המשחק הראתה על 89-68 לקבוצה של עופר רחימי.

שמאיר טפירו בחר את ארבעת הזרים שלו בתחילת העונה (אזיוקו הגיע במחזור השלישי), הוא ציפה לקבל עקביות מהם. לכאורה העקביות מתמשכת, אך בוודאי שלרעה.
קשה להסביר את ההבדל בין הניצחון הגדול בשבוע שעבר על סגנית האלופה מירושלים באולם "הקריה", לגבי היכולת החלשה הערב.

טפירו

מאיר טפירו – יש לו הרבה עבודה למוצ״ש (צילום: דודו קקון)

הנקודה ש"הרגה" עבורה של מכבי אשדוד את המשחק הייתה האחוזים המטורפים, כך ניתן להגיד זאת,של קליעות השלוש של חיפה מעבר לקשת. החבורה של רחימי צלפה 13 פעמים מחוץ לקשת מתוך 25 אפשריות, כשמקבילתה מאשדוד הייתה רחוקה מלהרשים מהטווח, כשקלעה רק שש פעמים מתוך 22. כשהפער הוכיח את עצמו במהלך הרבע השלישי.

דולפינים

באש ובמים ה״דולפינים״ – (צילום: דודו קקון)

מאיר טפירו יצטרך לקבל החלטות בקרוב מאוד לגבי השינויים המתבקשים בסגל של קבוצתו. באשדוד מתעקשים על כך שהם לא רואים בהפרדה בין הפן הישראלי לבין החבורה שמגיעה מעבר לים. מאיר טפירו בוודאי שכח מתי הייתה הפעם האחרונה בה הוא קיבל ערב מוצלח מיואינג,סיימון ואד דניאל. חוץ מסיימון שתרם בספרות קלועות, השאר הראו ערב מביך, ובמיוחד יואינג שנראה לפרקין כשחקן שעושה טובה שהוא מקבל את מספר הדקות הרב שלו על הפרקט.

אלטיט

בן אלטיט – יותר מדי נקודות בורחות לו מתחת לסל (צילום: דודו קקון)

עוד שחקן שהיה ב-180 מעלות לעומת המשחק הטוב אותו הציג ביום ראשון שעבר, היה אדם אריאל שסיים את הערב ללא נקודות, וישמח לחזור במהרה ליכולת הגבוהה.
עוד סממן שאותו יצטרך טפירו לתת יותר דגש, הוא החוסר אנרגיה ברגעים בהם הקבוצה צריכה את המורה המבוגר שיכווין אותה.

לעומת זאת נקודת האור היחידה שאשדוד יכולה לקחת איתה היא שיפור יכולת הקליעה של הסנטר בן אלטיט מקו העונשין, שהראה כי האימונים במהלך השבוע על שיפור הסטטיסטיקה מהקו השתלם לו, וכרגיל גם את ג'ייק כהן שסיים שוב כקלע המצטיין הערב של הקבוצה מעיר הנמל הדרומית.

לייש

נעם ליש – מחכה להזדמנות הגדולה (צילום: דודו קקון)

מי שהראו שוב שיש על מה לסמוך עליהם, היו הדולפינים המסורים שעודדו לאורך כל המשחק, גם ברגעים הלא פשוטים של קבוצתם האהובה.
עם כך במשחק הליגה הבא שיתקיים במוצאי שבת הקרובה, תארח מכבי אשדוד באר-טוביה את האלופה הנוכחית מכבי ראשון לציון, כשלאחר שפגשו הערב את האקס ווילי וורקמן, יפגשו אנשי אשדוד אקס נוסף במוצאי שבת בדמותו של כוכב הקבוצה מהעונה שעברה,צ'ארלס תומאס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*