הזרים הגיעו, הקהל הגיע, הישראלים… לא ממש

הזרים הגיעו, הקהל הגיע, הישראלים… לא ממש

כשאומרים שאף פעם זה לא מושלם התכוונו למשחק של מכבי קפלן אשדוד באר טוביה הערב, כ-1000 איש הגיעו להיכל שנצבע צהוב וכתום, אווירת ספורט יוצאת דופן מול האלופה הטריה, הבשורה: יואינג, דניאל וסלומון נחתו נחיתה רכה ונתנו עבודה ודווקא ביום שהיה צריך את הישראלים שהצליחו עד היום לתת הצגות יפות משהו קרה, המשהו הזה הוריד נקודת בית יקרה לחבורה של טפירו.

הפתיחה היתה מצויינת, משחק הגנה מצויין ושיא נקודות לrבע העמיד את אשדוד ביתרון של 6 ברבע הראשון, היעדרותו של שון דאוסון רק פיתחה את הציפיות בספסל האשדודי ופתאום הכל נראה פתוח.

DKA_0494

הכתומים עלו חדים לרבע השני וריצ'רד בשתי שלשות השווה ל-30:30. בן שימול דאג להחזיר את היתרון לכתומים, אבל אריאל מבחוץ ואלטיט מהקו הפכו חזרה ל-34:35. בן שימול המשיך בדקות המצוינות שלו עם שלשה, הקצב ההתקפי קצת נרגע ויואינג שהגיע לדו-ספרתי המשיך את הנדנדה, 37:38 למארחים. אם ברבע הראשון היד החמה בכתום הייתה מקריי, הפעם היה זה ריצ'רד, שהגיע ל-13 נקודות במחצית והיה אחראי ליתרון 40:47.

ברבע השלישי האופטימיות חזרה, אשדוד עצרה את האורחים על 5 נקודות ב-5 הדקות הראשונות של המחצית השנייה וחזרה להוביל אחרי שלשה של יואינג ומהלך פאול וסל של דניאל, 52:53. בן שימול מיד ענה בשלשה, תומאס קלע פעמיים מהקו וחנוכי בשלשה הגדיל ל-53:60. בן שימול הרותח הגיע ל-20 נקודות והשלים ריצת 0:10, אבל יואינג בשלשה מנע בריחה, 62:56. האלופה המשיכה לעבוד חזק בהגנה וריצ'רד החם פתח הפרש דו-ספרתי, 58:69 אחרי 30 דקות.

dol

בישורת האחרונה שמסתמנת כבעיה הקבועה של אשדוד באה הדעיכה וחוסר הנסיון של החבורה הצעירה החל לתת אותותיו, מהלכים פשוטים מתחת לסל לא הלכו, החלטות שגויות ואחוזי קליעה נמוכים נענו בתשובות כתומות מהירות והפער החל לצמוח מצד אחד, מצד שני הזמן כמו תמיד לא עמד והמשימה לחזור הפכה לבלתי אפשרית.

ziv

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: יואינג 22 (5-6 לשלוש, 5-5 מהקו, 5 אסיסטים), סיימון 19 (6-11 לשתיים, 0-7 לשלוש, 7-8 מהקו, 7 ריבאונדים), דניאל 11 (12 ריבאונדים, 5 איבודים), כהן 8 (4 אסיסטים), אריאל (2-8 מהשדה) ואלטיט 6 כ"א, זיו 5 (2-8 מהשדה). כן שותפו: אזיוקוו ולייש.

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*