ילד טוב אשדוד – ירושלים: אדם אריאל מוכן להוביל את החבורה הצהובה

ילד טוב אשדוד – ירושלים: אדם אריאל מוכן להוביל את החבורה הצהובה

הזמן: יום שישי האחרון. לאחר עוד אימון מסכם ומגבש של מכבי "קפלן" אשדוד באר-טוביה.

המקום: אולם "הקריה" באשדוד.

דקות אחדות לאחר יציאתם של תלמידי מקיף ז' באשדוד משער בית הספר, אני מנסה לנתב את עצמי אל עבר הכניסה לאולם הספורט,שבו משחקת ומתאמנת קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד.

לאחד דקות ארוכות של חיפושים אני מוצא לעצמי את הכניסה האחורית לאולם (שער הכניסה הראשי נעול), ואני מגיע ישר אל רגעי האימון האחרונים שאותם מעביר מאיר טפירו, בקליעות של שחקניו מקו העונשין.

האווירה בין השחקנים חיובית, בטח ובטח לאחר הניצחון הגדול אותם השיגו כמה ימים לפני כן באותו האולם על סגנית האלופה,הפועל ירושלים.

עבור אחד מהשחקנים,אדם אריאל,שכיכב באותו משחק מול הקבוצה בה עבר את כל מחלקות הנוער ושיחק גם במדי הבוגרים, היה זה הרבה יותר מעוד ניצחון רגיל. מעבר לזה שאריאל השיג שיא נקודות מרשים של 18 והיה לאחד מאדריכלי הניצחון הצהוב, הנער הצעיר שהיה בקיץ האחרון בסגל נבחרת ישראל, גבר בכך על קבוצת נעוריו, ושלח מסר ואיתות מסויים להנהלת האדומים,שמשקיעה כספים רבים בהבאת זרים בעלי שמות מפוצצים,מאשר דקות הבמה לישראלים המקומיים.

כעת לאחר שקבוצתו פתחה את העונה במאזן של 3-3, אריאל מתפנה להעניק ראיון ראשון.

אז אוהדי ה"דולפינים" מאשדוד,קבלו את הקפטן שלכם אדם אריאל, בראיון בו הוא מסביר על מה שעובר עד כה על הקבוצה העונה, וקורא לכולכם להמשיך ולתת את הדחיפה החיובית לשחקנים,כמו בשבועיים האחרונים!.

jer4

עד כה לאחר שישה מחזורי ליגה, איך היית מגדיר את העונה שלכם, ושלך באופן כללי?

"זו עונה חדשה,קבוצה שלומדת כל יום ויום מחדש. אני שמח שהצלחנו  להשיג שלושה ניצחונות שמאוד חשבוים לנו, מרגישים שיכולנו יותר, אבל עדיין אנחנו ממשיכים לבוא צנועים ולעבוד קשה ממשחק למשחק. ומשתפרים מיום ליום. לגביי אני מרגיש כמובן הרבה יותר אחריות, אנחנו שוב אני מדגיש קבוצה צעירה מאוד,והאחריות שלי בתור הקפטן היא להנהיג או להיות אחד המנהיגים, ואני מקווה שנמשיך בצורה שאותה אנחנו מציגים עד עתה".

עברתם כבר את משחקי ההסתגלות הראשונים של הליגה. יש מטרות לדעתך שכבר ניתן לסמן?

"אנחנו קודם כל רוצים להשאר בליגה. זאת המטרה הראשונה שלנו שהצבנו לעצמינו. שוב אני אומר,אנחנו עובדים כל יום ואני אגיד את זה עד סוף העונה. ברור שאנחנו רוצים להתקדם ולאסוף כמה שיותר ניצחונות, אבל המטרה העיקרית שלנו זה להשאר עונה נוספת בליגה. בכלל במחזור האחרון היה מאוד מרגש עבורי אישית לנצח את הפועל ירושלים, ולהמשיך לשחק טוב עבור הקבוצה".

DKA_0816

יצא לך לשחק בעבר נגד המאמן של כיום מאיר טפירו,וגם לשחק ביחד איתו. יש משהו ששונה אצלו בין טפירו השחקן לזה המאמן?

"אני חושב לפי מה שיצא לי לראות עד עכשיו שאין הרבה הבדלים. הוא אותו בן אדם ואותו אישיות מדהימה. הוא מקרין עלינו את כל מה שהוא למד ויודע, הוא יודע כל טריק בליגה הזאת. הוא נשאר עדיין אותו מאיר טפירו, הוא אחראי על המרקם החברתי בינינו,ואני שמח בשבילו שהוא עושה עבודה טובה".

אתה עוד פחות מחודש תחגוג יום הולדת 22. מרגיש שבשנים הבאות תוכל להיות חלק נכבד מסגל הנבחרת באליפויות אירופה?

"קודם כל לי אישית השהייה עם הנבחרת בקיץ האחרון נתן המון ביטחון לקראת תחילת העונה. החלום שלי זה לייצג את נבחרת ישראל  ואת המדינה בגאווה. הייתי ועברתי בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, וברור שאני רוצה  להמשיך הלאה. הקיץ האחרון רק נתן לכולנו תיאבון להיות שם ברגעים הגדולים".

הרבה אנשי כדורסל אומרים על אדם אריאל שהוא שחקן "ילד טוב מדי" . אתה רואה בזה דבר חיובי לשחקן כדורסל או בכלל?

"קודם כל זה מי שאני, אני לא יכול לשנות את זה.  עבדו איתי לא מעט וניסו לשנות במקצת את זה, אבל בסופו של דבר זה האופי שלי ואני שמח על כך. מי שרוצה לראות  את זה בצד השלילי יראה את זה בצד השלילי, ומי שירצה לקחת אתזה לצד החיובי יעשה את זה. אני חי עם הסטיגמה הזאת ואני לא מתכוון לשנות אותה".

DKA_0793

בעונות הקדומות ניסית את מזלך בירושלים,ובהפועל חולוןץ מועדונים אולי אם יותר לחץ ממכבי אשדוד. אתה מרגיש שהבחירה באשדוד נכונה עבורך?

"בחולון הגעתי באמצע הונה לקבוצה שכבר רצה. הקבוצה הייתה במצב לא טוב  והמטרה הייתה להשאר בליגה, אני שמח שעשינו את זה בסוף. אני חושב שעשיתי עבודה טובה בחולון,למרות שכדורים אולי לא נכנסו,אבך הייתה לי בסיכום עונה טובה. אני חושב שאשדוד היא קבוצה מעולה לשחקנים צעירים,במיוחד שזה תחת אימונו של מאיר טפירו. אנחנו בית ספר לכדורסל ממש,ואנחנו לומדים כל יום פה. אני מאמין שזאת בחירה מצויינת בשבילי".

לפני כחודש היית במשחק כדורגל של עירוני אשדוד עם עדו כמה מהחברים בקבוצה. יש כמה חוויות משם?

(בחיוך מלא התלהבות) "היה פשוט מדהים, היה מהנה לגמרי!… הייתה אווירה מדהימה שלא רואים בליגה הזאת של הכדורגל. והלוואי והם יבואו לראות אותנו בחזרה במשחקי הכדורסל, זה יעשה לנו רק טוב! ".

איך באמת החיבור עם הקהל? לעומת קהלים אחרים למשל בליגה?

"קודם כל שוב מפה אני שולח להם לבוא כי באמת אין יותר כיף מלשחק לפני קהל גדול ומעודד. זה נכון שהעדיין זאת לא הכמות של חולון וירושלים למשל,זה בטוח. אבל אתה יודע זה קהל מאוד אוהב ותוך, ושיבואו באמת יותר ולא רק למשחקים גדולים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*