קחו מקל קחו תרמיל, ותביאו ניצחון בגליל.

קחו מקל קחו תרמיל, ותביאו ניצחון בגליל.

מכבי אשדוד "קפלן" באר טוביה,תצא מחר (שני,20:20) למשחק החוץ הראשון שלב העונה, משחק שיתקיים באולם המיתולוגי ב"גן נר", במסגרת המחזור השני, נגד הקבוצה המקומית הפועל גליל-גלבוע.
השאיפה המרכזית של המאמן הצעיר מאיר טפירו, היא כמובן לצאת עם ניצחון שני משני המשחקים הראשונים של עונת 2016/2017, כשהמטרה הנשגבת בהחלט אפשרית. לאחר התצוגה הגבוהה במחזור הראשון מול מכבי קרית גת, במשחק הבית שהסתיים ב90-68, לטובת הצהובים-כחולים, אין ספק שלכולם יש טעם נוסף של עוד.
מבחינה מקצועית, טפירו יקבל בפעם הראשונה, את הסנטר האמריקאי-ניגרי קליסטוס אזיוקו, שמן הסתם יוסיף לא מעט למשחק הפנים של הקבוצה, שלמרות הניצחון המרשים בשבוע שעבר, נראה נרפה מאוד, מי שלא יעטה עליו את הגופייה הצהובה, הוא הגארד חאבייר גונזאלס, שעדיין מתקשה לקבל את אזרחותו.

הכר את היריבה:

גלבוע-גליל, מגיעה למשחק הביתי, לאחר הפסד חוץ צורם בשבוע שעבר ב16 הפרש להפועל חולון, וקבוצתו של אריאל בית הלחמי המנוסה, תרצה ותשאף לתקן את הרושם,לעיני הקהל הביתי האנרגטי של העולה החדשה.

בית הלחמי ישאף בוודאי עידוד מסויים, לאחר שבמשחק הראווה בין שתי הקבוצות שהתקיים בנהריה בתחילת העונה. הייתה ידה של הקבוצה האדומה על העליונה, כשניצחה את הקבוצה מהדרום בכ-23 נקודות הפרש, 92-69.

הפעם האחרונה בה הקבוצות נפגשו במשחק ליגה, הייתה במחזור ה28 של עונת 2014/2015. אז מכבי אשדוד בראשותו של צביקה שרף, שהגיע במהלל אותה העונה, גברה על גלבוע גליל בתוצאה 99-76, ולמעשה הורידה אותה אל ליגת המשנה, והצהובים בסופו של יום נשארו בליגה לעונה נוספת.

על מי לשים עין:

בחרתי לתת את הדגש בקבוצה היריבה, דווקא על הגארד הצעיר והמוכשר חואקים שוכמן. שוכמן אמנם לא קלע נקודה במחזור הליגה הראשון. אך העונה הנהדרת בלאומית אשתקד, גרמה להתפתחות רבה בכישרונו, והוא עשוי העונה להוות חלק חשוב בקבוצה הצעירה של בית הלחמי.

בנושא אחר, הסעה אל המשחק מחר,תצא בשעה 18:15 מרחבת אולם הקריה, לכיוון האולם בגן נר.

 

מאת מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*