ההפסד הראשון של טפירו

ההפסד הראשון של טפירו

מכבי קפלן אשדוד – באר טוביה מפסידה הערב את משחקה הראשון בליגת העל ולא תאריך את שיא הנצחונות הרצופים בפתיחת עונה ל-3. על הנייר ההבדל בין הקבוצות היה גדול יותר מההבדל על הפרקט. אשדוד, קבוצה לוחמת והגנתית נתנה פייט מכובד עליו מנצחים כוחות ישראלים כמו אדם אריאל (14 נק׳), יפתח זיו (12 נק׳) ואפילו נעם לייש (7) שירה 2 שלשות רצופות עם כניסתו. למעט יואינג שהיה פושר (13 נק׳). שאר הזרים לא ממש הגיעו הערב להיכל, צ׳ייס סיימון (5 נק׳), ואד דניאל עם 3 נק׳ בלבד.

אשדוד למרות זאת נתמנה פייט צמוד כמעט לאורכו של המשחק וידעה לחזור מפיגרים רק שלא את האקס פקטור בדמות אחד הזרים שהגיעו בדיוק לטובת הרגעים האלו כדי לעשות את השינוי. תצוגת השיפוט היתה נמוכה מבחינת הרמה והמשחק לא שטף, שריקות הזויות נשרקו ועבירות ברורות לא נשרקו, תופעה המאפילה על החוויה והרצף של המשחק.

DKA_0793

אדם אריאל בערב מצויין

באשדוד יכולים להתעודד מאוד מהיכולת ההגנתית של הקבוצה ומתפוקת הצעירים שלה, הזרים לעומת יקבלו שטיפה ממאיר טפירו, הם מסוגלים להרבה יותר, הוכיחו זאת אך ההתאקלמות עדיין לא ב-100 אחוז מורגשת.

אזיוקוו קליסיוס, הסנטר החדש השתלב הערב לפרקים במשחק ומתחיל להיכנס לכושר, הערב הוא סיים עם 6 נק׳ אך נוכחותו שהיתה כל כך חסרה מול גלבוע גליל בהחלט מורגשת והוא אמור להיות השקט של הקבוצה מתחת לסל, נקודה מאוד בעייתית בקבוצה.

DKA_0816

נהריה מבחינתה עשתה את שיעורי הבית בהצלחה, ולאחר 2 הפסדים הקבוצה המצויינת מהצפון מצליחה להביא נקודות, לא בקלות אמנם אך ללא ספק מדובר בקבוצה טובה יותר מאשדוד בכל פרמטר שנמדוד.

DKA_0835

משחקה הבא של אשדוד יהיה משחק חוץ מול חולון, כל מילה מיותרת על הקושי, חולון בביתה קבוצה קשה מאוד ולא יהיה פשוט להוציא משם ניצחון, הזרים של אשדוד יצטרכו להתעלות על עצמם ולתת הרבה יותר נקודות כדי לספק את טפירו. בינתיים נהנית אשדוד משני הניצחונות שמקנים לה מקום בחלק העליון של הטבלה, טפירו יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להשאיר את אשדוד באיזור הזה בעוד מספר מחזורים.

בסיום מפסידה אשדוד 82:70.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: אריאל 14 (3-6 לשלוש), יואינג 13 (1-5 לשלוש, 6-6 מהקו, 6 איבודים), זיו 12 (6 אסיסטים, 3 חטיפות), אלטיט 8, לייש 7, אזיוקוו 6, סיימון 5, דניאל 3, כהן 2 (7 ריבאונדים).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*