2,189 מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות מחכים בעזה לעסקנים הפוליטיים

2,189 מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות מחכים בעזה לעסקנים הפוליטיים

בסוף זה יקרה. מבטיחים. ההכרעה שנידונה לרביעי נדחתה שוב הפעם ליום א׳, וכמו שאומרים ״זה לא נגמר עד שזה לא נגמר״ וגם אם יש חטופים ונעדרים, חיילים נהרגים מידי יום, ו-2 חבלי ארץ מפונים מבתיהם ומצטופפים במלונות… פוליטיקה לפני הכל! בסוף הכל מתכנס לדיל פוליטי כזה או אחר, רוצם רמז דק? קבלו: היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, אסרה על השרים גמליאל, פרוש ובוסו להצביע בעניין דחיית הבחירות המקומיות. הסיבה: לגמליאל יש אח שמתמודד בבחירות, לפרוש בן שמתמודד ובוסו מועמד בעצמו. אתם הבנתם את זה?

2,189 מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות נמצאים כיום בשירות מילואים פעיל

את המספר ההזוי שמופיע מעל קשה לתפוס, 2,189 מתמודדים נמצאים כרגע במלחמה בעזה ולמרות שלא עסקו בקמפיים 80 ימים והמחיר להתמודדות יהיה להוציא אותם מהלחימה, חלקם הגדול קצינים בדרגות בינוניות ובכירות ולא מעט לוחמים מנוסים שצריכים לצאת מהתופת לחוגי בית ולתלות שלטים כאילו שהחמאס כבר חוסל וכל החטופים חזרו.

אם היינו צריכים הוכחות לשינוי הפוליטי שצריך לקרות פה ביום שאחרי אנחנו מקבלים אותן חדשות לבקרים, הבחירות המקומיות הם רק דוגמא אחת בבליל הציניות של מה שקרה פה באותה שבת שחורה ב-7.10.

לשכת רה״מ: הממשלה אישרה פה אחד את הצעת הפשרה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למועד הבחירות ברשויות המקומיות:

הממשלה מנחה את צה"ל להעביר למזכירות הממשלה עד מחר יום ה', ה-28 לדצמבר, בשעה 14:00 את עמדתו באשר לאפשרות שחרורם של 2189 מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות הנמצאים כיום בשירות מילואים פעיל, מי מהם לא ניתן לשחרר וכן, פילוח מדויק באלו רשויות יש מועמדים שלא ניתן לשחררם.

ביום ראשון הקרוב, ה-31 בדצמבר, תואיל בטובה הממשלה לקיים דיון המשך כאשר בידיה הנתונים המלאים מצה"ל ותקבל החלטה על מועד קיום הבחירות.

תגובת יו״ר האופוזיציה ד״ר אלי לחמני:

״עצוב כי כך המדינה מתנהלת! חורה לי שראש העיר לסרי תומך במהלך שפוגע בלחימה ופוגע בכול הליך תקין של בחירות. אין מוסר ואף אחד מהפוליטיקאים הקטנים שמנהלים כיום את המדינה ואת הרשויות המקומיות לא מבין שהמדינה מ7/10 היא מדינה אחרת.
זה לא יעזור לו וגם אם מחר יהיו הבחירות ונאלץ לקיימן בכפיה, הוא לא יהיה ראש עיר יותר.״

 

קליק אחד והאפליקציה של אשדוד פור יו אצלכם בנייד

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*