סרי: ״זה לא הזמן לבחירות, אבל הצורך בשינוי עמוק״

סרי: ״זה לא הזמן לבחירות, אבל הצורך בשינוי עמוק״

ברק סרי לתושבי אשדוד: ״דווקא בעיצומה של המלחמה הקשה, השלכותיה ומחיריה, הולך ומתבהר עד כמה עמוק הצורך בשינוי באשדוד, שמשוועת למנהיגות חזקה, שקולה ובעלת חזון״

המועמד לראשות העיר, ברק סרי פנה היום לתושבי אשדוד:

״למעלה מ-70 יום לתוך המלחמה הקשה בעזה, במקביל להסלמה בגבול הצפון, אנו קמים מדי בוקר לבשורות איוב על חיילים וחטופים הרוגים. מחשבותינו, תפילותינו וליבנו עם המשפחות, עם הלוחמים ועם הפצועים.

רבים מאיתנו מגויסים מאותה שבת שחורה – גם בניי רון ודן גויסו למילואים בחזית המלחמה יחד עם בכירי המטה שלי ומועמדים נוספים ברשימה״.

סרי מדגיש בפנייתו: ״זה לא הזמן לבחירות. אין מצב רוח, אין קשב ואין אנרגיה לעיסוק בנושאים שאינם קשורים למאמץ המלחמתי. אך למרות זאת, ממשלת ישראל החליטה שהבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ב-30.1.24 – ועלינו להיערך בהתאם. בתקופה שנותרה בכוונתי לנהל קמפיין ממלכתי ואחראי, ואני מקווה שכך ינהגו גם יתר המתמודדים.

אני מבקש לומר לכם שדווקא בעיצומה של המלחמה הקשה, השלכותיה ומחיריה, הולך ומתבהר עד כמה עמוק הצורך בשינוי באשדוד, שמשוועת למנהיגות חזקה, שקולה ובעלת חזון.

סרי מסיים את פנייתו ואומר: ״אני מתכוון להוביל את אשדוד קדימה, בעזרתכם ובתמיכתם. יחד, נתפלל לשובם של חיילינו הגיבורים לצד החטופות והחטופים, בריאים בגופם ובנפשם. יחד, נתפלל להצלחת צה"ל ולהכרעת האויב. יחד, נצא מחוזקים ומאוחדים מהמערכה הקשה״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*