פרסום ראשון: שרון מרק פורשת מהמרוץ המונציפלי.

פרסום ראשון: שרון מרק פורשת מהמרוץ המונציפלי.

בצעד מפתיע מודיעה שרון מרק על פרישה מהמרוץ המוניציפלי ומרשימתו של ברק סרי 47 ימים לפני מועדן המתוכנן של הבחירות המוניציפליות. כמו לא מעט מאזרחי המדינה, גם את שרון שינה ה-7 באוקטובר, אי אפשר היה לפספס את ירידת המתח שחוותה מרק מאז אותה שבת ארורה, גיוס בנה והסביבה הצבאית שנכנסה בדלת הראשית לביתה הפרטי עשתה את שלה, וכאמא ל-4 משהו שם נסדק.

למרות שהמשיכה לפעול בעצימות נמוכה מאז שמחת תורה מעידה שרון בפוסט הפרישה שזה לא שהיא מצפה מעצמה, עד להתבהרות הזירה המדינית ואז לפעול בצורה אחרת ולהגשים יעדים אחרים.

היא תמיד היתה נוכחת בזירה הציבורית, ב-2018 עשתה שרון היסטוריה מקומית שהקימה תנועה נשית, ראשונה מסוגה ובקמפיין ורוד ומרענן הצליחה לעשות את מה שאף קבוצה מקבילה לא הצליחה לעשות במדינה, להיכנס למועצת עם 2 מנדטים ולהיות לסגנית ראש עיר הראשונה בתולדות העיר.

קל זה לא היה, קשיים היו גם היו אך גם בבחירות הקרובות נחושה היתה להמשיך ולשנות, הפעם כמס׳ 2 של המועמד ברק סרי, הכל היה נראה מבטיח, עד אותה שבת.

שרון מרק הוסיפה ללא ספק צבע ועניין לפוליטיקה האפורה וכמו שאנחנו מנחשים מדובר בהפסקה והיא עוד תחזור. איך ובאיזו תצורה? רק היא יודעת… או שלא.

 

מצ״ב פוסט הפרישה כפי שפורסם בדף הפייסבוק שלה:

 

כעת, אני מבקשת להקדיש את הזמן כולו לטובת שיקום, בניה וחיזוק האמון הפנימי בחברה הישראלית

לַכֹּל זְמָן וְעֵת, לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם.

זהו סיכום ביניים למסע שתחילתו בדאגה לעתידה של עירנו האהובה.כל חיי לקחתי אחריות על החברה בה אני פועלת ועל הסביבה שלי זו האנושית והפיזית. הילדות והנעורים באשדוד ובבית הוריי האהובים עיצבו אותי והעניקו לי ערכים משמעותיים להמשך הדרך כאלו שאיפשרו לי להיות שגרירה של העיר בכל מקום אליו הגעתי והייתי גאה על כך.

ב2018 החלטתי להילחם על עתיד העיר ומימוש השינוי הנדרש בתחומי החינוך, התעשייה וההייטק, הסביבה. הקמתי תנועת נשים חדשנית שהאמינה בצדקת הדרך וללא תמיכה כספית או ניסיון פרצנו דרך, הבאנו רוח חדשה ועשינו היסטוריה במימדים עירוניים ולאומים.

אחרי חמש שנים במועצת העיר בה מילאתי את תפקיד סגנית ראש עיר הראשונה; הממונה על החינוך; התעשייה והתעסוקה; הסביבה והקיימות, ושורה של השגים ציבוריים ואישיים – האחרון בהם זכייה באות אשת הסביבה של ישראל  – פרצה המלחמה אשר טילטלה את עולמי, עולמנו. כבר באותה שבת ארורה התגייסתי לחמ״לים וליוזמות אזרחיות והשקעתי את כל זמני למען החיילים, משפחות המילואים בעורף, לגיוס תרומות ומשאבים, לחקלאות הישראלית.

כעת, אני מבקשת להקדיש את הזמן כולו לטובת שיקום, בניה וחיזוק האמון הפנימי בחברה הישראלית, לחיבורים ולאחדות, לצמצום הפערים שהועמקו עוד יותר ובאתגרי החינוך והשלכותיהם הקשות הבאים לפתחנו.

הקהילה הקרובה זקוקה לי.ואני מבקשת לענות לקריאתה. כעת העת גם לדאוג למשפחתי, לבנותיי הצעירות אשר לימודיהן נפגעו בחודשים האחרונים, לבני החייל במסלול קצונה קרבי, וליעדים החדשים שהצבתי לעצמי.

וזו נקודת המוצא שלי לדברים הבאים. החלטתי שלא להתמודד בבחירות המוניציפליות הצפויות להערך בסוף פברואר.

לתושבי אשדוד מגיע 130% מזמני כמו גם לקמפיין ולמטה הבחירות.מכאן, אני רוצה להודות לברק סרי ולאחל הצלחה גדולה לחבריי לרשימה ולצוות המטה הכי טוב בעיר.

זכיתי להכיר חבורת אנשים עם אנרגיות ומטרה משותפת וחשובה לטובת העיר שלנו.

אין לי ספק שיצליחו להביא למימוש השינוי הנדרש בעיר.תודה לחברים שלי במועצת העיר, שליחי ושליחות ציבור נאמנים.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*