״קרב רב״ – נלחמים על התמיכה של ש״ס

״קרב רב״ – נלחמים על התמיכה של ש״ס

בזמן ש-6 מועמדים לראשות העיר אשדוד מתעסקים במחאות, בקאנטרי, בפקקים ומנסים בכל דרך להגיע לעוד קול ועוד קול 2 המועמדים המתוקשרים יותר עסוקים בעיקר בניסיונות לגייס איש אחד, ספציפי שמילה שלו תפיל אחד מבין השניים ותתן לו מכה פוליטית אנושה. אנחנו מדברים כמובן על הרב אריה דרעי מש״ס, שעל החלטתו רבים 2 המועמדים יחיאל לסרי, ראש העיר המכהן שנהנה במשך 3 קדנציות מאמון מלא של התנועה ובמועמד החדש שנכנס לחיינו בפסח האחרון, ברק סרי, מי שהיה יועצו האישי והפוליטי של אריה דרעי במשך שנים רבות ונחשב למקורב מאוד.

השלושה נפגשו בבר המצווה של נכדו של דרעי, היתה שם הצלע הרביעית והלא פחות חשובה, אבי אמסלם, מנהיג תנועת ש״ס באשדוד, שידוע בחוסר שביעות רצונו מראש העיר המכהן וקרבתו למועמד ברק סרי.

אין ספק שבמחנה סרי התאכזבו מנוכחותו של לסרי שזכה לחיבה מצד אריה דרעי, במידה ולסרי לא היה מגיע לאירוע ומתקבל באהדה היתה זו תמונת ניצחון פסיכולוגית עבור סרי אבל לא כך היה ותמונת הניצחון תצטרך להגיע ממקום אחר ככל הנראה.

גם ברק סרי עצמו התקבל בחמימות רבה והקשר הטוב בין השניים ניכר בהחלט. אריה דרעי טרם מסר הצהרה רשמית, דרעי, שקיבל המון מלסרי לאורך השנים לא ייקח הימור אלא אם המספרים יתיישבו עם ההיגיון, מדובר בעיר החרדית המעורבת הרביעית בגודלה, עיר מודרנית שש״ס תהיה גאה לקחת בה חלק פעיל ומשמעותי למרות כוחה הפוליטי המוגבל, 6-7 מנדטים. אך המומנטום חזק שבעתיים ודרעי יודע שכל יום שהוא על הגדר, המספרים מסתדרים טוב וחד יותר ומצד שני רשימת הקניות מתארכת ומתארכת ולא צפויה להיתקל בקשיים עבור מי שרוצה את ביצת הזהב העונה לשם תמיכה מלאה של ש״ס.

 

 

בצל כל כל האירוע של ש״ס יצטרכו השניים להבין שאת הלחם והחמאה מביאים מהציבור הרגיל, המתנה גדולה יכולה להשאיר את אחד משני המועמדים קרחים מכאן ומכאן.

שניהם מבינים שאם לא יביאו את המספרים מהצד השני לא יקבלו אמון ותמיכה מצידו של אריה דרעי, שידוע ומוכר כאסטרטג פוליטי מנוסה, סביר להניח שההימור שלו יכריע את הכף אלא אם כן אשדוד תצא להצביע בהמוניה ותשנה את חוק החישובים.

בינתיים ממשיכים השניים ליהנות מסימן השאלה וכל אחד מהצדדים מרגיש שזה שלו, שיטת הביצה והתרנגולת בהתהוותה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*