מכת ברק: ברק סרי הכריז על ריצה לראשות

מכת ברק: ברק סרי הכריז על ריצה לראשות

לא בקול תרועה, לא במסיבת עיתונאים ולא בהודעה לעיתונות, זה לא מה שהיינו מצפים מאיש תקשורת ששורץ באולפני טלוויזיה חדשות לבקרים. כך או כך, ברק סרי הכריז הערב בראיון באתר ״אשדודי״ על ריצתו לראשות העיר אשדוד. כזכור, כאן באשדוד פור יו נחשפה מועמדותו לראשונה ב-2 בדצמבר ומאז החלה חרושת השמועות לגבי התמודדותו.

בראיון לא בישר ברק סרי בשורה גדולה ונראה שהקו אותו יוביל הוא העייפות של לסרי אחרי 3 קדנציות והיכולות האישות שלו לדברר את העיר אשדוד טוב מלסרי שכידוע לכולם לא חובב מושבע של אולפני טלויזיה.

ברק חשף גם סט תמונות מרעננות שמעידות ומרמזות על קמפיין צעיר, למרות שכבר עבר את גיל 60 מנסה ברק ללכת על קו צעיר ורענן ולבדל את עצמו מלסרי ולחמני, המועמדים הרציניים שעומדים מולו.

 

"אני פטריוט אמיתי של אשדוד, העיר הזאת חשובה לי ואני אעשה ככל יכולתי כדי להיטיב עמה. אני עוזב חיים נוחים מכל הבחינות. בכוונתי להקדיש את השנים הבאות כדי להעיר את אשדוד, לקדם אותה ולמצות את הפוטנציאל האדיר שלה ושל תושביה.

בראיון המאולתר לא חשף סרי את תמיכת ש״ס והאם משהו סגור בנושא הזה, זה בעצם הנושא הבוער ביותר, במידה ויש בידיו את התמיכה הוא בהחלט טורף את הקלפים עבור ראש העיר המכהן שנהנה 3 קדנציות מתמיכה מאסיבית של ש״ס ואגודת ישראל וגם כך גירד את ה-40%.

סרי גם לא חשף איש/ה מרשימתו ולא ידוע עדיין מי יצטרף אליו למסע המסקרן לראשות העיר.

 

ד״ר יחיאל לסרי… עייף אחרי 3 קדנציות?

 

להזרים דם חדש לעיר

"ד"ר יחיאל לסרי הוא איש טוב , אנחנו ביחסים טובים ותמיד היינו, אבל כנראה שהוא התעייף… וכשהראש מתעייף, העיר נרדמת ונתקעת במקום. 3 קדנציות הן די והותר, מה שהוא לא השכיל לעשות בהן עד היום – הוא כבר לא יצליח לעשות בהמשך. חייבים להזרים לעיר דם חדש." זה ככל הנראה הולך להיות הקו הראשי שלו בקמפיין, סביר להניח שעכשיו, מרגע ההכרזה יתחיל סרי להיות נוכח בכל אירוע והקמפיין מבחינתו החל, באיחור משמעותי אבל החל.

מעכשיו הרלוונטיות של הסקרים תהיה משמעותית הרבה יותר ותמונת המצב תתבהר ככל שהחודשים יעברו. הולך להיות מעניין.

 

להרשמה ליחצו כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*