האם אבי אמסלם עומד אחרי המרוץ של ברק סרי?

האם אבי אמסלם עומד אחרי המרוץ של ברק סרי?

כשהשמועות מגיעות לזירה הארצית, ועוד לבטאון הליכודי המוביל ״מלוכדים״ המופץ ב-150,000 עותקים בקרב פעילי הליכוד אנחנו חייבים להתייחס ברצינות לשמועות. פניה ל-15,000 פעילי ליכוד בוודאי מחייבת סוג של צנזורה והסכמות מהדרג הבכיר, אף אחד, בטח ובטח שבליכוד, לא ירצה להסתבך עם 150,000 פעילים בגלל כותרת כזו או אחרת.

אשדוד מככבת בכתבת עמוד שלם בנושא כניסתו של ברק סרי לזירה המקומית, ישירות למרוץ היוקרתי לקומה החמישית. עיכוב כניסתו וההכרזה היו לא מובנים להרבה מאוד אנשים שציפו לעניין פוליטי במרוץ האשדודי. לחמני הכריז בקול תרועה בערב פעילים אליו הגיעו כלל המקורבים למחנה אבל מגיזרתו של סרי לא נשמעו עדיין קולות רשמיים.

הכתבה שהתפרסמה בבטאון הליכודי ״מלוכדים״ שופכת קצת אור על חידת ההמתנה ומי בעצם מושך בחוטים במרוץ המרתק של ברק סרי לראשות העיר.

 

ברק סרי – ממתין לאור ירוק מאריה דרעי. צילום: סיון פרג׳

 

על פי המסקנה בכתבה האיש שעומד אחרי כניסתו של סרי הוא אבי אמסלם, יו״ר ש״ס אשדוד שסיפור ה״אהבה״ שלו עם ראש העיר ידוע ומוכר לכולם, אבי אמסלם נכנס ברגל שמאל לקואליציה ולא ממש החליף רגליים עד עצם היום הזה, אולי רמת הציפיות שהיתה לו מצאה קרירות אצל ראש העיר שלא היה מוכן לקרב אותו בקדנציה האחרונה למרכז הכח ול״שולחן המצומצם״ של הנהגת העיר פגעה בכבודו האישי, משם ההמשך למערכת יחסים עכורה הכוללת נתקים רבים לאורך הקדנציה הביאו אותו ״לנקום״ ביחיאל לסרי כפי שכתוב בכתבה.

 

 

גם שמועת הצעת תפקיד שגריר מרוקו שהוכחשה ע״י הלשכה חוזרת כאן בכתבה יחד עם עוד הצעות נוספות שמתכנן אריה דרעי להציע ליחיאל ב״תמורה לפרישתו״ מהמרוץ לראשות העיר.

 

מי שעומד מאחורי הרצתו (של ברק סרי) הוא היו״ר המקומי של ש״ס אבי אמסלם שחש פגוע מהתנהלותו של לסרי בראשית הקדנציה. אז חש שראש העיר דוחק אותו הצידה והוא נשבע לנקום״.

 

 

אם נסתמך על תוצאות הבחירות הקודמות ברור לכל בר דעת שאם ש״ס לא תתמוך בלסרי המרוץ פתוח במקרה הטוב לסיבוב שני, לסרי יודע שעם ש״ס מגובשת אחריו כמו בקדנציה הקודמת יחד עם יהדות התורה הוא עדיין מגרד את ה-40 אחוז, מה שאומר שבמקרה הטוב יתקיים סיבוב שני, שם לכל הדעות הכל פתוח וסיכוייו של לסרי פחותים מאוד. או שכמו שאנחנו רגילים מהעבר הרחוק והלא רחוק תתקיים ״סולחה״ ענקית, בחסות רב מוביל, בהילולה גדולה שתכלול גם את מוטי מלכא וכל המשפיענים שנטשו את הספינה בשנים האחרונות.

 

יחיאל לסרי – זה הזמן להתעורר

 

כך או כך הכתבה הזו, בבטאון הזה עם ההשפעה הכל כך גדולה על הבייס, לא תשאיר את מחנה לסרי אדיש, זה הזמן שלו לפעול מול אמסלם ולבטל את המחשבה של ברק סרי לפתוח בכלל קמפיין. שעון החול עומד להיגמר והולך להיות מאוד מעניין ברוב. בקרוב מאוד.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*