עוברים לשלב ההוכחות: לסרי חושף את התמיכה החתומה

עוברים לשלב ההוכחות: לסרי חושף את התמיכה החתומה

מי שחשב שלסרי לא יקום מהנוק אאוט הופתע לקבל תגובה ברורה ומיידית מהדוקטור, מכתב חתום שכולם תהו אם הוא קיים, המכתב שהיה אמור ככל הנראה להיחשף בשלב מאוחר יותר בקמפיין זוכה לאישור בעקבות המהלך החד צדדי של ש״ס שככל הנראה הצליח להכעיס את רבני אגודת ישראל שנתנו את אישורם לפרסומו.

יש לא מעט אנשים באשדוד ששנתם הלילה מלווה בספק גדול, הסופ״ש הקרוב הולך להיות קשוח עבור לא מעט מועמדים וצוותי חשיבה שככל הנראה ישנו כיוון ויחשבו מסלול מחדש כבר מהשבוע הבא.

 

 

להורדה חכמה של האפליקציה וקבלת הודעות וטורים ישירות לנייד

 

הקרב באשדוד לא יכל להתחמם יותר מכדי פיצול בין ש״ס לאגודה, קרב שפותח את הקרב לראשות ללא מובן מאליו ולא כבאנקר של איש אחד שמתחיל עם מרווח קולות גדול מהמתחרים. לסרי עצמו יש לומר זכה בבאנקר הכי גדול, מכונת בחירות משומנת שעושה כדבר הרב ב-100% במקרה הרע. בש״ס יצטרכו להתמודד עם חצרות רבות של רבנים שמחוברים ליחיאל לסרי ולא בטוח שיאהבו את המהלך המגלומני של אריה דרעי ואבי אמסלם, מהלך המבוסס כולו על נקמה, ש״ס הולכת על כל הקופה, גם אם מדובר בספין המחיר מול אגודה יפדה במזומן, זאת כמובן אם אין מהלך אפל שמתוכנן מאחורי הקלעים ואז נאכל כולנו את הכובע על חשבון אחת הבגידות הגדולות של אגודת ישראל בעשורים האחרונים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*