״אשדוד מתקדמת״ מציגה תכניות עבודה בחוג הבית של שרון מרק

״אשדוד מתקדמת״ מציגה תכניות עבודה בחוג הבית של שרון מרק

שרון מרק, מספר 2 באשדוד מתקדמת, ארחה אמש בבית הוריה חוג בית בו פתחו היא, המועמד לראשות העיר ברק סרי ומועמדת מספר 3 ברשימה, המהנדסת רינה גוטמן.

חוג הבית שהיה אינטימי במהותו ופתוח לציבור הבוחרים, הוא חלק מסבבים מקומיים אותם עורכים מועמדי הרשימות והמועמדים לראשות העיר, במטרה להגיע לכמה שיותר תושבים.

את הערב פתח סרי, שם הציג את עצמו וסיפר אודות ניסיונו התעסוקתי עם אנשים מהמפה הפוליטית המדינית משני צידיה. ברק ציין את עבודתו לצד אהוד ברק (בתקופת היותו שר בטחון), ושלל על הסף בכך את האמירה כי הוא מקורב לצד פוליטי כזה או אחר מבחינה מדינית, והשיח בנושא הוא הסחת דעת מהבעיות העירוניות ונסיונות להציג אותו כלא רלוונטי, בגלל היותו איום ממשי במרוץ לראשות. לדברי ברק, היותו קולגה של אנשים כה רבים מהקשת הפוליטית מהווה יצרון

סרי מגיע ממוקד למרוץ עם תכניות עבודה מפורטות, ורשימה הפותחת עם שתי נשים חזקות ומרשימות, כל אחת בתחומה- מארק, הידועה כפעילה חברתית בתחום הסביבה והחינוך, והביאה לקידום תהליכים משמעותיים בתחום הסביבה והקיימות, ורינה גוטמן, שהיתה מהנדסת בעיריית אשדוד עוד בתקופת הצמיחה שחוותה אשדוד בשלהי שעות ה90. בחוג סיפרה מרינה – "התחלתי את התפקיד כשבאשדוד היו 70,000 תושבים, וסיימתי כשהיו למעלה מ200,00. היתה לי הזכות להיות מעורבת אישית בצמיחה שהיתה כאן".

 

 

מרק, המוכרת היטב לתושבי העיר ממאבקים על איכות הסביבה וחינוך, הדגישה כי כאמא לילדים באשדוד היא מבינה שהמשאב העיקרי לחיזוק העיר הוא בעצם החינוך – "אי אפשר לצפות לעתיד גדול, גם לא בתחום איכות הסביבה, אם לא נתמקד בדבר דבר- מבחינתי החינוך על הפרק, ואני לא לבד".

מארק עברה מדיבורים לתכניות כתובות, עליהן דיברו היא וברק כרשימות ביצוע. לדבריו, בחירה ברשימה אשדוד מתקדמת תאפשר לו חופש פעולה נרחב למימוש תכניות החינוך – בהובלת מארק, בינוי ושיכון – בהובלת היינ, וכך גם לגבי תחומים נוספים.

"אני צריך את הרשימה המכובדת שלי חזקה, כי יש דברים לעשות כאן. יש הרבה לתקן ואנחנו לא באים עם תחושות בטן- באנו לעבוד" – אמר ברק.

מארק הסבירה כי התכנית להצלת מצב החינוך בעיר, אותה היא מובילה בסיוע אנשי חינוך מובילים, תהיה פריצת דרך אחרי 15 שנים בהן לא עודכנו יעדי מנהל החינוך בעיר, ולטענתה- הותירו את אשדוד מאחור בהכנת הדור הצעיר לחיי המאה ה21. עוד הרחיבה בנושא הצעדים שינקטו על מנת להשלים פערים בהשכלה ובהכשרה המקצועית, ועל הצורך בחיזוק מיומנויות מצויינות אצל כלל ילדי אשדוד, ועל בעיות האלימות של הנוער בעיר.

 

 

את הכנס סיימה מרינה, והיא העלתה סוגיה שלטענתה הוזנחה וזאת למרות שעלתה על סדר היום לא פעם- היציאות מהעיר. לדבריה, שתי היציאות מאשדוד הן דרך גשרים, ומכאן ההבנה כי אם חלילה יפגעו מי מהם, תהיה היציאה מהעיר קשה ומסכנת. לדבריה יכלה העיריה במרוצת השנים לפעול לא פעם לטיפול בנושא, וגם בעניין החידוש העירוני העלתה סייגים על התנהלות התמ"אות.

מרק בהחלט מהווה מספר שתיים חזק לברק, וניכר כי התיאום ביניהם מדוייק גם בשיח מול קהל- שניהם באו ערוכים ומוכנים, ולא הותירו שאלות פתוחות לקהל.

כשנשאל לגבי איחוד על ידי אחד מהמשתתפים, השיב ברק כי מבחינתו, החלפת ראש העיר היא המטרה ולכך יפעל בכל המרץ. הוא הסביר כי הוא רואה את עצמו ואת האנשים המלווים אותו כאנשי משימה עם תכניות, וקורא לציבור להצביע עבורו ועבור אשדוד מתקדמת.

 

קליק אחד והאפליקציה של אשדוד פור יו אצלכם בנייד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*