ברק סרי מציג את החזון והצוות, מרק מדגישה חינוך

ברק סרי מציג את החזון והצוות, מרק מדגישה חינוך

יריית הפתיחה לברק סרי היתה הערב בכנס חגיגי שהתקיים באולמי בית האופרה. הנוכחות היתה מרובה, בולטת ומגוונת, האולם היה מלא עד אפס מקום ואף נותרו בחוץ בדלתות פתוחות רבים נוספים.

 

צילום: שי אסייג

 

במהלך הערב הסתובבו בין כל הבוחרים ברק, שרון מרק ויתר חברי רשימתו של סרי, ובין היתר השיבו והגיבו לכל המתעניינים באשר לחזונם לעיר. רבים התעניינו ועלו טענות רבות של הנוכחים על המצב הקיים בעיר.

 

 

עם תחילת דבריו, ברק הדגיש את הצורך בתכניות מסודרות אשר יאפשרו לאשדוד לצאת מהמצב הנוכחי בו היא נמצאת, וכך מנה את התחומים בהם לדבריו "כולנו מרגישים שצריך להציל את העיר, ואנחנו כאן יחד להציל את אשדוד! לא יתכן שבמשך 15 שנים דלתות ראש העיר סגורות בפני תושבים, ובעיר מהומה- ירידה בבטחון האישי, הגירה שלילית ועזיבת צעירים, תעסוקה ומגורים!".
עוד בדבריו הציג ברק פתרונות ותכניות אותם בנו מומחים בתחומם – בין אם בחינוך – תכנית רחבת היקף לתיקון פערי החינוך שנוצרו בעי והמרחק מהיומיום הטכנולוגי במאה ה21, ובין אם בנטישת העיר על ידי צעירים- הקמת חמישה רובעי מגורים בהם יוכלו זוגות צעירים לרכוש דירה בתנאים נוחים יותר.

סרי גם העלה את נושא התחבורה בעיר והדגיש כי "לאשדודים נמאס לנסוע בכבישים שהפכו לנטולי פניה ימינה בגלל תכנית הreway שהפכה למסורבלת ולא יעילה. עוד הדגיש עד כמה לא הגיוני כי לעיר בסדר גודל כמו אשדוד, קיימות רק שתי כניסות ויציאות –"מה שלא נעשה 15 שנים על ידי ראש העיר, לא יעשה בהזדמנות הנוספת אם יקבל. הגיע הזמן לשנות!"

עם סיום דבריו והדגשתו את נושא החינוך, דיברה שרון מרק, מספר 2 באשדוד מתקדמת של ברק סרי, על הצורך הגדול בשינוי מפת החינוך בעיר, הנגשת הטכנולוגיה והגדלת מעגלי המצויינות בעיר לכלל תלמידי אשדוד. מרק הסבירה על תכנית רחבת היקף אותה הרכיבו אנשי חינוך ידועים ומוכרים בתחומם, והדגישה כי כאמא באשדוד הגיע הזמן לשים את נושא החינוך על השולחן.

 

 

הכנס הסתיים  באהדת רבה שהיתה בקרב הקהל לברק ולאנשיו, ובמעמד המועמדים ברשימה של אשדוד מתקדמת לצד ברק, והבעת אמון אישית בו, בפועלו ויכולתו ליישם את התכניות עימן הוא רוצה להגיע לראשות העיריה.

צילום תמונה ראשית: שי אסייג

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*