שרון מרק תהיה מס׳ 2 של ברק סרי

שרון מרק תהיה מס׳ 2 של ברק סרי

סגנית ראש העיר לשעבר והראשונה שידעה העיר אשדוד הגב׳ שרון מרק מצטרפת למועמד הטרי ברק סרי כמס׳ 2 ברשימה. השמועה אמנם התגלגלה בעיר לאורך זמן אך עד שלא היתה הצהרה לא ראינו זאת כעובדה מוגמרת.

סרי, הראשון שמפתיע עם חבירה מפתיעה בדמותה של מרק שכבר נספרה בחלק מהסקרים כמועמדת בפני עצמה.

שרון מרק שהפתיעה עם הלביאות את מערכת הבחירות הקודמת עם קונספט חדשני של תנועת נשים בלבד והיתה גם הראשונה והיחידה שהצליחה להיכנס למועצת העיר עם 2 מנדטים והפכה לסגנית הראשונה בתולדות העיר, סוג של היסטוריה.

ההמשך היה פחות נוצץ עם פיצול הסיעה, והתפטרות לפני תום הקדנציה ועוד חצי קדנציה באופוזיציה. מרק מהמרת על אופציית ברק סרי ומשוכנעת שתחזור לפוזיציית הסגנית רק מחוזקת יותר ועם סמכויות משמעותיות יותר בעיקר בתחום החינוך אליו היא מכוונת.

ברק סרי מבחינתו מכניס אישה מוכרת ודמות חיובית לרשימה ומתחיל שלב נוסף בקמפיין בו זה לא רק הוא אלא נבחרת שהולכת ונבנית.

 

 

אין ספק שלפניו עבודה לא פשוטה כדי להתקרב למספרים שהוא מכוון וחשב להיות בהם כבר היום אבל צעד ראשון של חיבורים נעשה הבוקר וממטה סרי נמסר שזו לא ההפתעה האחרונה שתגיע מכיוונו.

שרון מרק מבחינתה עשתה חישוב מתמטי קר והבינה שהדרך הטובה בעיניה להחליף פה שלטון הוא דרך חבירה למועמד עם סיכוי גבוה לניצחון או להגיע לסיבוב שני, שרון מבחינתה תוביל את נושא החינוך בקמפיין כמי שעסקה בזה בכהונתה כסגנית ותנסה לסחוף אחריה במטרותיה יותר ויותר הורים.

בעולם של מספרים וסקרים מקווים במטה סרי שהסקר הבא עם הצטרפותה של מרק ישנה את המספרים כלפי מעלה, זה כל העניין בחיבורים, הגדלת אחוזי התמיכה, נותר רק לראות מה יעשה החיבור מבחינה מספרים ואולי זה יעודד עוד כמה וכמה מועמדים להתאחד ולא לאבד קולות של מחנות מאוד דומים, נחכה ונראה.

 

צילום: אבי רוקח

 

כך כתבה שרון מרק בדף הפייסבוק שלה:

היום לפני חמש שנים נפלה החלטה.

המציאות באשדוד הכריחה אותי לצאת מאזור הנוחות ומהפעילות שלי באקדמיה- כיוון שהבנתי שלילדים שלי, שלנו, מגיע שינוי.

כינסתי סביבי נשים נפלאות, לביאות אמתיות ויצאנו לדרך.

גיבשנו יחד תוכנית לעיר בתחומי חינוך, כלכלה, הייטק ועסקים. ועשינו מהפך.

כזה שדיברו עליו בכל הארץ ובעקבותיו נתבקשתי לשכפל את תנועת הלביאות גם בערים נוספות בישראל.

מתוך תפקידי כסגנית ראש העיר אשדוד – האשה הראשונה בתפקיד זה בהיסטוריה של אשדוד – וכממונה משותפת בחינוך, ממונה על תיק התעשייה ההייטק והחדשנות, ויושבת ראש ועדת איכות הסביבה – יצאנו לדרך והתחלתי לבצע את התוכניות אותן הצגנו, אחת לאחת.

פעלתי והצלחתי חרף כל התנגדות אפשרית, כוחות ענק שפעלו לסכל כל פעולה ויוזמה שלי לקידום מיזמי חינוך שבערו בי מבפנים וחיבוקי דב שאתם רק יכולים לדמיין.

 

חרף ההצלחה וההשגים, בעיניי זה עדין היה רחוק מלהספיק. כאשר הבנתי שכל המערכת הקיימת עושה כל שביכולתה כדי לחסום את מימוש השינוי הנדרש – החלטתי שלא להיות עלה תאנה ופרשתי מתפקידי.
הבנתי שכדי לעשות מהפך, אהיה חייבת להחליף את המערכת מבפנים עם האנשים הטובים ביותר שיש בארץ בתחום החינוך.

"מהלך פוליטי טיפשי" זלזלו הפוליטיקאים הוותיקים של העיר.
צודקים.
לא באתי להיות פוליטיקאית,
באתי לשנות,
מבלי לוותר על אף אחד מהערכים והעקרונות המלווים אותי בשליחות הציבורית החשובה הזו.

היום אני חוברת לברק סרי מתוך אמונה שהחיבור בנינו מביא בשורה חדשה. החיבור שלנו, ברק&מרק יצליח יחד, להסיר מכשולים אדירים ולהפוך את אשדוד לעיר המאמצת חדשנות כדרך חיים ואת מערכת החינוך העירונית לפורצת דרך תוך קידום חינוך ציבורי, שיוויוני, מגוון, איכותי וקרוב לבית מגיל לידה ועד לאקדמיה. מלחיבור החשוב הזה אני מגיעה עם תוכנית עבודה מסודרת.

בחינוך, בסביבה בעסקים לא כזו שתבטיח הבטחות ריקות כפי שגיליתי שאוהבים להבטיח – אבל לא מבטיחים לקיים.

תוכניות אמתיות, שמסתכלת למציאת בלבן שבעיניים, המתבססות על ניסיוני בתוך המערכת ומחוץ לה, ומביאות את הבשורה שתושבי אשדוד כל כך מצפים לה.
גאה ומתרגשת לחבור לברק סרי, ראש העיר הבא של אשדוד. החיבור שלנו, ברק&מרק יצליח יחד, להסיר מכשולים אדירים ולהפוך את אשדוד לעיר המאמצת חדשנות כדרך חיים, מובילה לאומית ובעלת בולטות בינלאומית. לחיבור החשוב הזה אני מגיעה עם תוכניות עבודה מסודרת בחינוך, בתעסוקה והייטק- ולשמחתי אני חוברת לאדם רציני ומקצועי ויודעת שיחד נוכל לממש את החזון, היעדים והתכניות למימושם.

מתרגשת מאד על הדרך המשותפת החדשה והשליחות בה בחרתי,
ומודה יום יום על הזכות הזו.

שלכם, שלכן,
שרון.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*