תזכירו לי, מי רץ למועצה?

תזכירו לי, מי רץ למועצה?

בחירות 2023 במתכונת שנוצרה, עם 7 מועמדים נוכחים ובולטים במיוחד עם תקציבים לא מעטים בלעו את כל תשומת הלב של המערכה הקרובה, המתמודדים למועצת שנתנו את הטון במערכות האחרונות הופכים במערכה הקרובה לפחות ופחות רלוונטיים בנראות, בשיח ובכמות העניין שהם יודעים לספק.

למדנו כבר מזמן שכוחם של חברי מוגבל גם בימים כסדרם, על אחת כמה וכמה במערכה כזו ש-7 ואף יותר ממועמדיה הבולטים של המועצה האחרונה רצים לראשות העיר ומתמודדים במגרש האמיתי שהכניסה אליו מותנית בריצה לראשות, תקציב וקמפיינרים שדואגים להשאיר אותם/ן רלוונטיים/יות. פתאום, הקמפיינים למועצת העיר נראים תלושים וקטנים מה גם שהתקציבים לא מתכנסים לנראות מינימלית.

6 סיעות ממועצת העיר המכהנת ירוצו בבחירות 2023 לראשות העיר ויש אפילו סיעות שרצות פעמיים כדוגמת חנוך דרך ארליך שהתפצל מכצנלסון שרץ אף הוא. אליהם מצטרפים אלי לחמני, אלי נכט, הלן גלבר, יחיאל לסרי וכמובן, השחקן החדש ברק סרי שנכנס למערכה בפסח האחרון.

כל אלה, יציבו בבוא היום את רשימותיהם למועצת העיר ולא ישאירו ממש מקום ובעיקר במה לסיעות הקטנות שככל הנראה יצטרכו להסתכן בהעמדת תקציב משמעותי יותר מזה שהעמידה רשימה ממוצעת בבחירות הקודמות.

הנסיבות נותנות ללא מעט מועמדים ומועמדות ששקלו ריצה עצמאית לחשוב פעמיים ואפילו יותר אם הסיכון שווה את הסיכוי, סביר להניח שנראה פחות מועמדים מאי פעם, אשדוד היתה ידועה ומוכרת בכמות הרשימות שרצות למועצת העיר נתון שככל הנראה ישתנה כמו עוד הרבה דברים במערכת הבחירות הקרובה שהתחילה בהילוך גבוה ורק תגביר את הקצב. יש למה לחכות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*