סמוטריץ׳ למשה ארבל: ״תאריך הבחירות שהוכרז – מונע בחירות תקניות״

סמוטריץ׳ למשה ארבל: ״תאריך הבחירות שהוכרז – מונע בחירות תקניות״

כצפוי וכפי שכבר כתבנו כאן, תאריך הבחירות עליו הכריז משה ארבל, יו״ר ועדת הפנים של הכנסת בעייתי עד כדי לא ריאלי שלא לומר חסר אחריות.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בפניה דחופה לשר הפנים משה ארבל: ״תאריך הבחירות ברשויות המקומיות שהוכרז – מונע בחירות תקניות״. 62% מבעלי התפקידים המתמודדים לבחירות המוניצפליות ברשימות ׳הציונות הדתית’ ב-66 רשויות, מגויסים למילואים. ״אי אפשר לקיים בחירות במציאות כזו״.

ההכרזה על התאריך הבעייתי כשהמדינה במלחמה, ואייורת האבל הלאמי מתחדשת חדשות לבקרים עם בשורות איוב מעזה על חיילים שמאבדים את חייהם ועל כמות עצומה של חיילים שנמצאים בעזה, חלקם מתמודדי בחירות בעצמם או מובילי מטות, נבחרי ציבור שמתמודדים עם טרגדיות אישיות או משברים כלכליים וכל אלה בהוקפצו לקמפיין בהודעה חסרת אחריות או לכל הדעות מפתיעה שיש לכולם חודשיים להרים את אירוע הבחירות משום מקום.

לא ניתנה התייחסות רצינית להוצאות שהוצאו בהסתמך על התאריך המקורי, צריך להגיד שעל המדינה נכפה אירוע טראגי שבעיתו בחרה לצאת למלחמה, חלק מההשלכות חייב להיות לגבי מועד הבחירות ווהתחשבות במערכת הפוליטית המקומית.

מועמדים שכרו מטות, מועמדים בנו קמפיינים במאות אלפי שקלים שהם חייבים להחזיר לספקים, שמם הטוב עומד עלך הפרק, ושמם בשלב זה בחייהם הוא כל מה שיש להם בארגז הכלים האישי.

טוב יעשה משה ארבל אם יבחן יותר לעומק את האירוע לפני שבג״צ יעשה זאת בשבילו.

הבחירות בתאריך הנקוב יעשה עוול לעשרות אלפי בוחרים שלא יוכלו לממש את זכותם ולעשרות מועמדים שלא יוכלו להיבחר באופן הוגן ודמוקרטי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*