מי שמשחית נשים ישחית גם רבנים

מי שמשחית נשים ישחית גם רבנים

זעזוע כבד במחנה ש״ס עקב ריסוס שלט הבחירות של אבי אמסלם לצידו של המר״ן עובדיה יוסף, ההלם הגדול שמישהו העז להשחית את פני המר״ן עובדיה יוסף היתה הפתעה כואבת. כח הכבידה של שנאת החינם מושך אוטומטית למטה ואת זה חייבים להבין כלל המתמודדים.

אחרי ריסוס נשים בכל פלטפורמה, שיווקית ופוליטית והשחתת פניהן של מועמדות פוליטיות ש״מעזות״ לשים את תמונתן בפרסומי רחוב היה ברור שזה עניין של זמן עד שנעבור למועמדים ממין זכר, לתלישת שלטים, ניקורי עיניים וכן, השחתת תמונות של רבנים. גדולים.

״מי שמאמין לא מפחד״, זה הסלוגן של החזרה בתשובה רק שהוא נתון לפרשנות של כל אחד ואחת… מאמין במה, במי? אז היום קיבלנו תשובה שלא כולם מאמינים באותה דרך, או באותם הרבנים, אמסלם היה צריך לקחת בחשבון את העובדה שתמונתו לצד המר״ן עובדיה יוסף במערכת בחירות כל כך סוערת ויצרית הוא סיכון ברמה גבוהה במיוחד להשחתה, נכון שהמר״ן הוא ״קבלן הקולות״ של ש״ס אבל עדיין, אם כבודו חשוב כל כך למאמיניו תשאירו אותו מחוץ למערכה רוויית השינאה של אשדוד 2023.

אין יותר פרות קדושות בקמפיין הזה, ריצתו של אמסלם לרשות היתה שנויה במחלוקת, ככזאת היא מועדת לפורענות מצד 7 מחנות נוספים שרוצים את אותו דבר וכשהכללים ברורים הם תקפים לכולם.

היה ברור שברגע שניקרו את עיניה של גלבר יעברו לרסס את שרון מרק, מכאן הדרך ללסרי, לסרי ולחמני סלולה במסלול VIP.

בפוליטיקה כמו בפוליטיקה אין כבוד, אין דרך ארץ והקם להורגך השכם להורגו. אה… ואם אתם חושבים שהגענו לתחתית, תחשבו שוב.

 

צילום דודו חן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*