הפיתרון של ברק סרי לפקקים

הפיתרון של ברק סרי לפקקים

אין ספק שבעיית הפקקים תעמוד במרכז מערכת הבחירות, הבעיה הארצית שלא לומר העולמית מגיעה גם לאשדוד ואם אפשר לרכב על העצבים של האזרחים לפני בחירות למה לא לעשות זאת?

המועמד החדש לראשות העיר, ברק סרי הציג בסיוע של פעילי המטה את הפיתרון, זה כבר שינוי מרענן שאנחנו נחשפים לפיתרון ולא רק מלינים על הבעיה.

״אנחנו נאפשר נסיעת הסעות פרטיות בנתיב התחבורה הציבורית וכן נאפשר נסיעת רכבים עם יותר משני נוסעים״, זה מה שהיה כתוב על שלטי הפעילים וזו ככל הנראה הבשורה הראשונה של ברק סרי לתושבי העיר בקמפיין 2023.
לדברי סרי: "פרוייקט הREWAY  שבו הושקעו מאות מיליוני שקלים נועד להקל את מצוקת הפקקים הקשה באשדוד. בפועל הוא התברר ככישלון תחבורתי, בעיקר בשל העובדה שנתיבי התחבורה הציבורית ריקים רוב שעות היום".

פרוייקט התחבורה הציבורית שהחליף 3 פעמים שמו הוא ללא ספק ההימור הגדול של לסרי, רבים מתושבי אשדוד לא מרוצים מהפקקים ביציאות והכניסות לעיר, בעיקר בשעות העומס ויש המצדיקים את ההשקעה הגדולה שהעיר הרוויחה בתשתיות ובראייה קדימה, ההווה עדיין לא ממש תפס אבל עתידו של ה-REWAY במתכונתו המקורית לא ממש נתפס כבשורה גדולה לעיר. נחכה ונשמע מה התכניות של שאר המועמדים לראשות העיר, ומה שיותר חשוב זה מה הם באמת יעשו ביום שהמעלית בבניין העירייה תראה את הספריה 5 בחלונית הקומות, יום אחרי יום הבוחר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*