הליכוד מודיע רשמית: ״תומכים גם בסיעתו של לסרי״

הליכוד מודיע רשמית: ״תומכים גם בסיעתו של לסרי״

מי שחשב שלסרי לא הולך להילחם עד טיפת הדם האחרונה מקבל היום הוכחה שהוא טועה. לסרי שנראה פחות בשטח לוחץ ידיים ומצטלם עובד כנראה כרגע על הבלוקים, אחרי שהשיג את תמיכת החרדים הוא מבטל מתוך הבית השמועה שהליכוד תריץ רשימה נפרדת שתרוץ נגד סיעתו ״אשדוד בתנופה״ ומצליח לגייס בניגוד לכל השמועות את תמיכת ראש הממשלה וסיעת הליכוד שנשארים נאמנים ללסרי גם למערכת הבחירות הקרובה. נסיונות אנשי הליכוד המקומיים לחבל במהלך לא עלו והליכוד הודיע הבוקר רשמית, ״נתמוך גם בסיעה ״אשדוד בתנופה״ למועצת העיר.״

הוועדה המוניציפלית של הליכוד החליטה אתמול (יום שלישי) כי לא תריץ רשימה בעיר אשדוד, ותתמוך בסיעתו של ד"ר יחיאל לסרי למועצת העיר אשדוד. המשמעות הישירה היא שהליכוד יתקצב גם את "אשדוד בתנופה", ולמעשה מביע תמיכה מלאה בלסרי לראשות ולמועצת בעיר העיר.
ההחלטה ממשיכה את שיתוף הפעולה רב השנים של הליכוד ולסרי, והיא מהווה אמון מוחלט בראש העיר בדרך לקדנציה רביעית.

 

״אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על התמיכה חסרת התקדים״

ד"ר לסרי: "אני מודה לחברי הוועדה המוניציפלית של הליכוד על האמון בי ובסיעת אשדוד בתנופה, ואני בטוח שהאחדות תוביל את אשדוד להישגים מרחיקים לכת בכל תחומי החיים, ממש כפי שעשינו יחד עם מנהיגות תנועת הליכוד שתמכה בתנופת ההתפתחות של אשדוד והפיכתה לאחת הערים המובילות במדינת ישראל. החל מהקמת בית החולים אסותא אשדוד, דרך מהפכות החינוך, התרבות, והספורט, ועד שדרוג התשתיות החברתיות והפיזיות ובראשן הסכם גג עם למעלה מ-30,000 יחידות דיור. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על התמיכה חסרת התקדים בעיר אשדוד לאורך כל שנות כהונתו כראש ממשלת ישראל, לחברי הוועדה המוניציפלית בראשות צביקה ברוט ראש עיריית בת ים, לשר האנרגיה ישראל כ"ץ, שר המשפטים יריב לוין, שר התיירות חיים כץ ולחבר הכנסת דוד ביטן, חכי״ת לשעבר אסנת מרק, ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג', ומנכ"ל הליכוד צורי סיסו, ומזכיר הוועדה דוד שרן. -על תמיכתם הרחבה בי ובסיעתי. אמשיך לשמור על אשדוד בשורה הראשונה של ישראל".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*