עו"ד רוני ינון מצטרף לרשימת אשדוד בתנופה

עו"ד רוני ינון מצטרף לרשימת אשדוד בתנופה

מועד הגשת הרשימות מתקרב ובסיעת אשדוד בתנופה משלימים את השישייה הראשונה אחרי צירופן של אפרת אוחיון וקוני טובול מגיע תורו של עו"ד ומגשר רוני ינון להתמקם במשבצת מס׳ ה-6 של הרשימה.

בפוסט ששיחרר לסרי כתב: ״גאה להציג בפניכם את מס' 6 בנבחרת שלנו: עו"ד ומגשר רוני ינון, נשוי, ואב גאה לבת ושני בנים.

רוני הוא בוגר תוכנית המצטיינים במשפטים בקריה האקדמית אונו והוביל משלחות לאוניברסיטאות המובילות בעולם ול-'Wipo' ז'נבה, פורום המדיניות העולמי לקניין רוחני.

רוני עובד מזה יותר מ-31 שנים כמפקח משמרת בבתי הזיקוק באשדוד, מתוכן חמש שנים בוועד העובדים בעידן ההפרטה. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות הוא פעיל מרכזי בלשכת עורכי הדין, וחבר בוועדות כספים ומנגנון בלשכה.

כמו כן, רוני הקים וייסד את העמותה הנפלאה 'אשדודים באים באהבה', שעושה ותורמת רבות למחלקה לשירותים חברתיים באגף הרווחה ולרבים מתושבי העיר. במקביל, הוא גם פועל רבות למען בעלי חיים.

רוני ואנוכי שיתפנו פעולה למען אשדוד במשך שנים רבות, בין היתר במהלך חמש השנים בהם שימש כיועץ שלי לענייני עובדים בהתנדבות. בטוחני כי השקפת עולמו ואמונתו הבלתי מתפשרת בכך שתמיכה בחוליות החלשות יותר בחברה היא נדבך מרכזי לבניית חברה בריאה יותר, יתרמו רבות לעיר אשדוד.

עו"ד ומגשר רוני ינון:

"גיליתי בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שותף נאמן למתן פתרונות לבעיות רבות ואישיות של תושבים, תמיד קשוב רגיש ונגיש לכל פנייה שלי, סייע בצניעות במקרי רווחה קשים, ועל כך תודתי לו נתונה לעד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*