דניאל בנלולו יתמוך בברק סרי

דניאל בנלולו יתמוך בברק סרי

זה היה עניין של זמן או תזמון, לאחר שאחיו לאון מונה למנהל יום הבחירות של ברק זרי זו היתה רק שאלה של זמן עד שאחיו דני בנלולו, חבר הכנסת לשעבר, מבכירי סניף הליכוד באשדוד, יפרסם הודעת תמיכה בברק סרי לראשות העיר. ההודעה מגיעה גם בעקבות פרסומים שרצו ברשת כי דניאל בן לולו שוקל להתמודד בעצמו לראשית העיר אך היום כאמור הודיע על תמיכה במועמד לראשות העיר ברק סרי: "אשדוד היא הבית שלי. מתוך דאגה לעירי וחבריי, אני מאחל הצלחה לחברי ברק סרי. מנהיגות המחוברת לתושבים – היא הדבר שהעיר זקוקה לו יותר מכל״ אמר בן לולו.

״קיבלתי פניות רבות בתקופה האחרונה בבקשה להתמודד לתפקיד ראש העיר״

בן לולו הוסיף: ״לאור הפרסומים האחרונים, ברצוני להבהיר כי אינני מתכוון להתמודד לראשות העיריה או לחברות במועצה בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות.

״זה לא סוד שהעיר אשדוד היא בית עבורי. קיבלתי פניות רבות בתקופה האחרונה בבקשה להתמודד לתפקיד ראש העיר; אך למרות זאת, החלטתי להתמקד כעת בהמשך עשייתי במשימות לאומיות למען מדינת ישראל, שאותה אני מייצג בגאווה בשנים האחרונות.

יחד עם זאת, מתוך אהבה ודאגה לעתיד העיר אשר היא לי בית ולתושביה שהם משפחתי וחבריי – אני מאחל הצלחה לחברי ברק סרי המתמודד לראשות העיר. בטוחני כי רוח חדשה ומנהיגות נמרצת, תוך חיבור אמיתי לתושבים ולצרכיהם

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*