אשדוד בוחרת, 2022!

אשדוד בוחרת, 2022!

פעם קראו לזה חגיגה לדמוקרטיה אבל אחרי 5 מערכות ב-3 וחצי שנים ו-15 מיליאד ש״ח שהלכו לפח בשביל אותו חוסר יציבות קשה לי לחשוב במונחים של חגיגה. או של דמוקרטיה.

ישראל זכתה לאחרונה בתואר המפוקפק של הדמוקרטיה הכי לא יציבה בעולם, בחירות נובמבר 2022 לא מנבאות תוצאות הפוכות למעט עוד שיוויון ועוד תאריך למועד 6 שיבוא עלינו לרעה.

אלברט איינשטיין אמר וכמובן צדק שאי אפשר לעשות את אותם דברים ולצפות לתוצאות שונות, הקמפיינים זהים, המסרים דומים: ״רק לא ביבי״, ימין, שמאל, בן גביר מסוכן, שמאל מסוכן, לא נשענים על ערבים ו… הלכה המדינה!!!

מה שעצוב בכל הסיפור זה ש-50% מאזרחי מדינת ישראל, מכל סוגי האוכלוסיה, הם יכולים החברים שלך מהעבודה, מהצבא מהאוניברסיטה או אפילו בני משפחה ממש קרובים, 50% מהם לא ירגישו שייכים למדינה בהתאם למחנה ולתוצאות הבחירות. למישהו היום בשעה 22:01 תיגנב המדינה שהוא כל כך אוהב.

כל מי שחושש עד כאב מבן גביר שר הבט״פ וסמוטריץ׳ לביטחון או מי שחושש מלפיד כראש ממשלה כשרע״מ חברה בממשלה יצטרך להתמודד ואם יהיה תיקו נצא לעוד סיבוב, עד כמה חרא יכול להיות במדינה כל כך קטנה שחושבת שהיא עם הספר או הסטארט אפ ניישן שאלה שלושת האפשרויות היחידות שעומדות בפניה.

אם נוסיף לזה את האדישות האזרחית ואחוזי הצבעה נמוכים שמעל ל-30% לא טורחים כלל להצביע נתקענו עם העצם עד הסוף, כל מה שנותר הוא לצפות להכרעה, בתקווה שתהיה בצד שלא נגנבה לך המדינה ואם כן? כנראה שגם הפעם לא יפלו השמים כמו שלא נפלו בשנה האחרונה. בסוף בסוף איכשהו דברים מסתדרים, בדרך כלל אבל צריכים/חייבים לקחת בחשבון שפעם אחת זה לא יקרה ודברים אולי לא יסתדרו, אולי הפעם הגענו לקצה? אולי בסבב הבא? את זה רק ההיסטוריה תספר.

ואתם.ן קחו את הזכות הבסיסית שלכם ועשו משהו מועיל, בעיקר לעצמיכם/ן צאו להצביע, תשתיקו את המצפון ותרוויחו את הזכות להתלונן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*