אלי נכט – "שנעשתה עבודה כושלת בבניית הקאנטרי"

אלי נכט – "שנעשתה עבודה כושלת בבניית הקאנטרי"

אלי נכט, המועמד לראשות העיר העלה אתמול בשידור חי בדף הפייסבוק שלו ביקור משותף שלו עם סגן מהנדס העיר, עמית אלגמיל.

בשידור הועלו ממצאי הבדיקה והודגשו החומרה של המחדלים לכאורה, לפי נכט והמלווים בשידור, שהיה מלווה גם בפעילי ציבור שחיכו בעת הביקור מחוץ לקאנטרי.

סגן ראש העיר הופתע שחלק נכבד מהקאנטרי טרם נבנה, חלק מתתוכנן אחר, לדבריו, שונה ללא תיאום– "נכנסתי לקאנטרי כאשר מסביביב מתבצעות עבודות ניקוז, ביוב וחשמל. בנוסף נדהמתי שהוחלט לוותר על בניה של הקומה השניה שמופיעה בתכנון. הג'קוזי צומצם לשליש מגודלו. ביטלו את חדר העזרה הראשונה".

נכט הוסיף, "יתרה מזאת – ביטלו חדר משחקים לילדים, מתחם חדרי הטיפולים אפילו לא התחיל להבנות, מערכת הביוב חוברה למערכת הניקוז, באופן כזה שהריח מהביוב עלול לפגוע בבריאותם של באי המתחם, תקרה מסוכנת שאינה עומדת בתנאי התקן הבסיסי לטובת ביטחון המבקרים. זאת מבלי להכנס לקטנות, כדוגמת רמת הגימור הירודה מאוד, הכל עם כתמים ועובש, צבע דהויי ועוד".

סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט הוסיף ואמר "אין ספק שנעשתה עבודה כושלת בבניית הקאנטרי, כאשר סניה כצנלסון מזדרז לפתוח את הקאנטרי לפני הבחירות, כדי לגרוף הון פוליטי על חשבון בטיחותם של התושבים, ועל חשבון אי השלמתו של הקאנטרי. אם לא נשלים את כל התכנון של הקאנטרי כפי שתוכנן מראש בטרם פתיחתו לתושבים, אנחנו לא נשלים אותו לעולם. אני דורש כי הקאנטרי ייבנה ויושלם בדיוק כפי שהדבר בא ליידי ביטוי בתכניות, בהתאם למה שתוכנן ובהתאם לתקציב שניתן, לא ייתכן שהתקציב גדל והקאנטרי קטן, ואני אעמוד על הדרישה שהדברים יתבצעו במאת האחוזים ולא בשלושים."

 

בתמונה- נכט ב"לייב' מהשטח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*