אז זה מה שמגיע לנו? מלחמות מסרונים?

אז זה מה שמגיע לנו? מלחמות מסרונים?

סביר להניח שרובכם קיבלתם מסרונים לטלפון האישי שלכם/ן בו מספרים לכם, שאחד המועמדים לראשות נחקר בעברו על הטרדות מיניות ועוד מסרונים הרומזים על קונספירציות וסקרים כאלה ואחרים, מיותר לציין שרובם מסתמכים על שמועות לא מבוססות ובטח שלא מדובר במהלך חוקי, שחודר למאגרי מידע עירוניים ומפר באופן בוטה את חוק הפרטיות של כל אחד ואחת מאיתנו. אבל אם נשים את המוסר והחוק לרגע בצד (עם כל הכאב) ובואו נדבר על הדרך…

זה מה שמגיע לנו?

במקום לקרוא מסרונים עם שמועות לא מבוססות על שלל המתמודדים אנחנו מצפים שמישהו יציג לנו תכנית ממשית לעשייה, תכנון מסודר לעשור הקרוב, תכנית רלוונטית נטולת הדמיות חסרות תקווה שכולנו מאסנו בהן ומהן, שמישהו יעשה מסיבת עיתונאים ויהיה פתוח לשאלות, שמישהו ישיק אתר אינטרנט עם מצע מסודר ותכנית אופרטיבית לשנים הבאות, אבל נראה שרוב המאמצים יוקדשו לטינוף על מועמד כזה או אחר ובלי עין הרע התברכנו בלא מעט מועמדים במערכה הקרובה.

לפי מה שנראה, המערכה הקרובה הולכת לרדת נמוך, המשקעים בין המושכים בחוטים כנראה גדולים מדי עבור המתמודדים ומערכה הוגנת, נקיה ועניינית לא בתכניות העבודה של אף אחד מהם.

המערכת הקרובה היא מהחשובות שידעה העיר, ראש העיר הבא שייבחר יעמוד בפני צומת דרכים לאן הולכת העיר בעשור הבא, ריבוי המועמדים יביא ככל הנראה לסיבוב שני ויהיה קשה לצפות את שני הפיינליסטים, במיוחד את המקום השני, בקצב שזה מתחיל נראה שהמלחמה בין מטות לסרי/סרי שכבר הפשילו שרוולים על מלא, וזה לפני שהקמפיין בכלל התחיל ולפני שנפתחו אפילו מטות בחירות, המצב הטעון יכול להביא למתמודד השלישי סיכוי להתגנב בעיקר בגלל ההתנהלות המסתמנת בתחילת הקמפיין והאשמות ההדדיות.

אחרי המיאוס שהביאה הפוליטיקה הארצית והקיטוב שנוצר בציבור נראה שלציבור כבר נמאס מהרפש והספינים ולפחות ברמה המוניציפאלית יש ציפייה למשהו שונה, אז לתשומת לב המסמסים, מכל הצדדים קחו בחשבון שבסוף זה יהיה בעוכריכם והציבור יבחר בלא לבחור בכלל או לא לבחור בכם. ראו הוזהרתם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*