הפתעה ראשונה: דניאל אוקנין מצטרף לברק סרי

הפתעה ראשונה: דניאל אוקנין מצטרף לברק סרי

לא, זו לא שגיאת כתיב ולא השמטנו את האות ל׳ מהסרי. דניאל אוקנין, מי שהיה יד ימינו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי וזכה לאהדה רבה מצד לא מעט מהאנשים שהיו במגע אישי עימו, הנימוס, הצניעות והרצון לגשר תמיד הפכו לדמות גשר בין ראש העיר בפרט והקומה החמישית  בכלל לבין עשרות מובילי דיעה ומעמד, בני העיר שדניאל אוקנין היווה פיתרון אנושי נח עבורם כדי לפתור בעיות או כדי להימנע מבעיות.

בפשטותו יצר אמינות והפך לדמות אהובה גם בתקופות בעייתיות לתומכי ראש העיר אך במקרים רבים גם למתנגדיו. בפוסט שהוציא הערב אוקנין הודיע באופן רשמי שעבר למתחרה המושמץ של מחנה לסרי, ברק סרי.

 

לסרי, מדוע בחר דניאל ללכת למתחרה?

 

הפוסט מדבר על החלטה אישית קשה אבל שלמה לכל הדעות, דניאל אוקנין מהמר, או שלא, על היריב היותר משמעותי והפחות אהוד במחנה של הבוס לשעבר, נראה שהוא עושה זאת בלב שלם ובניגוד למה שהיינו מצפים ממנו אחרי תקופת נאמנות אמיתית של שנים והשאלה המרכזית היא למה? מה קרה שגרם לו פחות להאמין ביכולת של יחיאל לסרי לנצח את המערכה, לנצח את ברק סרי שמופיע כרעם בבוקר בהיר במיוחד, אל מול 20 שנות פעילות מרכזית בעיר וכ-14 וחצי מהן ד״ר לסרי כראש העיר.

 

סרי. עשה רכש מוצלח

 

אין ספק שיחיאל לסרי חש תחושה לא נעימה שהעוזר האישי השני שלו יוצא נגדו, בפעם הקודמת זה שרט את הכנף והפעם זה כנראה יפגע עוד יותר.

ללסרי זה לא חדש שהכוורת הפנימית שלו בעייתית משהו ולא הכי מחוברת, בינה לבין עצמה, האם דניאל אוקנין הוא הסממן הראשון מתוך גל עריקות ממחנה למחנה? לסרי וברק עדיין לא חשפו ולו רמיזה לגבי הרשימות שלהם, המועמדים שמרכיבים את הרשימה יכולה לשנות טיפה את השיח לרמה של נבחרות הנהגה ולא שיח אישי של מובילי הרשימות. במידה ויציגו רשימות אטרקטיביות יוסט השיח האישי למועמדים האחרים. אגב, במאמר מוסגר דניאל אוקנין הוא מועמד ראוי, לא ברור מהפוסט אם הוא מתחבר לרשימתו של סרי או כפעיל מרכזי במטה.

אוקנין שהיה מקורב מאוד לגבי כנפו וכמובן ללסרי זכה בתגובות לברכות בראש ובראשונה מברק סרי שהודה לו אישית וגם ממוטי מלכא, מאיר אברג׳ל, נורית טופז ועוד…

 

מצ״ב הפוסט עפי שפורסם:

החלטות

קורה שמדי פעם, כל אחד נדרש לקבל החלטה. החלטה קלה, החלטה כבדה.

מכירים את זה?

בשבועות האחרונים, עמדתי בצומת בו עליי לקבל החלטה כבדה, וואחד כבדה.

החלטה שההיגיון בה ברור, אבל הרגש.. הו הרגש.

בכל הזמן הזה עמדה לנגדי התמונה שאתם רואים כאן בפוסט, הסיבה שאני עושה עבורה הכל, הסיבה שלשמה אני פועל.

המשפחה שלי.

בבחירות המוניציפליות הקרובות באשדוד, החלטתי להצטרף לברק סרי, המועמד לראשות עיריית אשדוד.
את ברק אני מכיר לא מהיום, אבל היום זכיתי להכירו באמת. איש חזון רב פעלים שמונע מאידאולוגיה, שרואה את טובת העיר אשדוד לפני טובתו עצמו, איש רעב שמוכן להקריב מזמנו ומרצו עבור עתידה של העיר אשדוד.
איש אמת.
החלטה זו מתקבלת אצלי בלב שלם, עבור משפחתי ועבור העיר שאותה אני אוהב אהבת נפש. ואני יודע, ובטוח, שלעיר הזאת מגיע הטוב ביותר.
נטע, עמליה ואביגיל, מקווה שאתן גאות בי.
בשם ה' נעשה ונצליח
דניאל

צילום: מתוך הפייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*