ברק סרי יכנס מסיבת עיתונאים

ברק סרי יכנס מסיבת עיתונאים

המתמודד המסקרן לראשות העיר ברק סרי שהכריז רשמית על ריצתו לראשות העיר אשדוד ערב חג הפסח ייכנס מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת הקמפיין ביום שלישי הבא ובאותה ישיק את המטה החדש שנשכר לתקופת הבחירות במסעדת ארמיס לשעבר על חוף הים.

המטה הנוצץ המכיל אולם כנסים ומרפסת רחבת ידיים מעיד בהחלט על התקציב הרציני והרצינות של סרי בקמפיין.

במסיבת העיתונאים יחשוף סרי ככל הנראה את הקמפיין הרשמי ויענה על שאלות העיתונאים, מרגע ההשקה סביר להניח שתחל מלחמת המסרים מה שייאלץ את המתחרים לפתוח את המטות ואת הקמפיינים הרבה לפני שתכננו.

אין ספק שעל המוקד יהיה ראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי, אותו מתכוון ברק סרי להחליף, במסר הראשוני ששלח ברק לעיתונאים הסלוגן (הזמני או הקבוע) הוא שאשדוד רוצה שינוי.

 

 

סרי שמשוכנע בניצחונו יצטרך להציג תכנית מוסדרת לשינוי אליו הוא מייחל ויהיה מסקרן לראות אם יציג בנוסף אליו רשימת מועמדים שתלווה אותו בדרך להגשמת המשימה. ברק אמנם מוכר ברמה הפוליטית הארצית אך מעטים מבני העיר זכו לפגוש אותו ב-2 העשורים האחרונים, רשימה איכותית בהחלט תסייע לו בהגשמת המטרה. יהיה מעניין לעקוב אחר רשימות המועמדים האחרים, כרגע אנחנו מוצפים בראשי רשימות אך הדרך לקולות רבים כדי להגיע לקומה 5 רצופה בחברי רשימה פופולארים ומנוסים פוליטית שיודעים להביא את הקולות ממקומות אחרים, מקומות אליהם הקמפיין הגדול לא מגיע.

בלי קשר צפויה באשדוד תקופה סוערת, כפי שהבנו, מלאה בספינים והודעות פייק, היו ערניים ובדקו את העובדות לפני שאתם מחליטים לתמוך במועמד/ת כזה או אחר. בהצלחה לכולם/ן, ובעיקר הצלחה לאשדוד.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*