רשות הספורט העירונית מרימה כוסית לחג

רשות הספורט העירונית מרימה כוסית לחג

כמידי שנה התכנסו כל עובדי רשות הספורט העירונית להרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח באולם ספורט ״הקריה״.

כיבדו את המעמד מר משה בוטרשווילי המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט, המנכ״ל מר יורם אסרף חבר מועצת העיר וחבר הדירקטוריון, עו"ד נעים שומר, חברי ועדת הביקורת ומכובדים נוספים הפועלים בשיתוף הרשות במשך השנה.

את הטקס הנחה אוהד יפרח, סמנכ״ל משאבי אנוש, ראשון המברכים משה בוטרשווילי שאיחל לעובדים "חג שמח וכשר״ בוטרשווילי לא הסתיר את סיפוקו מהישגי רשות הספורט וממוביליה.

_TP_0401

_TP_0376

גם מנכ״ל הרשות יורם אסרף החמיא לעובדים על העבודה השוטפת וההישגים המרשימים אליהם מגיעה הרשות. יורם אסרף הודה גם לחברי הדירקטוריון נעים שומר וחבריו על הרוח הגבית שהם מעניקים לו בוועדות השונות ועל הפרגון היומיומי. ״זה לא מובן מאליו ששמים את הכל בצד וחושבים רק על התושב ועל קידום הספורט בעיר״..

_TP_0346

_TP_0362

יורם עדכן את כלל העובדים בעשייה בעת האחרונה העוסקת בפיתוח ושימור האולמות, חידוש האצטדיונים, שיפור תשתיות החשמל בבריכות, השקעה בשימור ופיתוח ״קלטנו באחרונה את אולם ״שילה״ ו״רבי״ן, כשאולם ״רבין״ הפך למרכז מצוינות לג'ודו שהפך לאחרונה למרכז הנבחרות האזוריות״ סיכם אסרף.

חבר מועצת העיר נעים שומר: ״יש לי את הכבוד להיות חבר ברשות עם הפנים הכי יפות של העיר אשדוד. הלוואי וגופים אחרים יאמצו את המודל וההשקעה. רואים שאתם אוהבים את העבודה שלכם״.

ברשות הספורט ניצלו את המעמד המכבד כדי להיפרד מעובד ותיק, משה גלינה היקר שקיבל מגן הוקרה על פועלו לאורך כל השנים. גלינה זכה לכבוד רב כשכולם קמו על רגליהם ומחאו כפיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*