אלופת התיכונים בכדורסל היא… מקיף ו׳

אלופת התיכונים בכדורסל היא… מקיף ו׳

ליגת התיכונים המופקת באשדוד זו השנה השניה ע״י רשות הספורט העירונית הופכת לאטרקציה מרכזית בחיי התיכונים, ההצבעה ברגליים למשחק הגמר מספרת את כל הסיפור. 
אירוע הגמר התקיים במעמדם של מר משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט ומנכ"ל רשות הספורט מר יורם אסרף, ובהנחייתו התוססת של סמנכ"ל הרשות מר בני חזקיה ותמיכת מנהל החינוך בעיריית אשדוד, משרד החינוך, הפיקוח על החינוך, משרד התרבות והספורט
בתחילת האירוע הוענקו פרסים למקום השלישי והרביעי ולאחר מכן עלו נציגי כל הנבחרות מבתי הספר התיכונים- המאמן, המנהל והמורה לחינוך גופני תשורה במתנה על השתתפותם הספורטיבי. כמו כן קיבלו הוקרות הצטיינו השחקן המצטיין בליגה, ממקיף ו' בוריס בוגוסלבסקי ושרון אבטור "מלך הסלים" ממקיף ה' שקלע 182 סלים.

הוקרה נוספת היתה לספונסרים של הליגה זו השנה השנייה: פורטל אשדוד פור יו, הצלם דויד אסייג ועיתון ״ידיעות אשדוד״

צלחת

פסקי הזמן והמחצית היו ייחודיים ומקוריים כשלפרקט עלו חברי קרקס דורטו ורקדני הריקודים הסלוניים בהדרכתה של גלינה שוסטין.

במהלך הרבע השני שחקני מקיף ו' פתחו פער של כ-10 נקודות, שמרו עליו ואף הגדילו אותו עד תום המחצית שהסתיימה בתוצאה 33-19 למקיף  ו'. בסיום הרבע השלישי מקיף ו' המשיכו להוביל וסיימו את הרבע בתוצאה 46-33.

noname

ברבע האחרון למשחק הגדילו שחקני מקיף ו' את הפער אולם שחקני מקיף ח' לא ויתרו ונלחמו עד הדקה האחרונה.  בתום המשחק התוצאה הייתה: 55-43 למקיף ו' נגד מקיף ח' ונבחרת הכדורסל של מקיף ו' הוכתרה בתואר אלופת ליגת התיכונים של אשדוד לשנת 2017!

צלחת2

יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט: "אני רואה חשיבות רבה במפעל זה של ליגה עירונית בספורט וחיבור טבורי של החינוך וספורט כערך עליון של אחווה ומנהיגות וכמובן אורח חיים בריא. אני רוצה להודות למנהלי בתי הספר והמורים לחינוך גופני למפקח על הספורט במחוז וראש מנהל החינוך והממונה על הספורט, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מי שמוביל ומעודד את הפעילות הגופנית בכל דרך אפשרית ועל כך אנו חבים לו את הצלחתנו להשפיע וליצור את האווירה למצוינות הספורט בעיר אשדוד. למפיק האירוע והרוח המארגנת בני חזקיה סמנכ"ל רשות הספורט הבאת לסיום מופתי של גמר התיכונים ובהצלחה רבה. ישר כוח לך ולכל העוסקים במלאכה. המשימה ליצור בשנת הלימודים הקרובה 4 ליגות בתיכונים בכל מקצועות הכדור וליגת בנות . לתוצר זה נכוון השנה את המשאב הארגוני בתיכונים".

צילום: חן בוקר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*