לראשונה באשדוד – טורניר 3×3 והקמת קבוצה עירונית

לראשונה באשדוד – טורניר 3×3 והקמת קבוצה עירונית

אם אתם שחקני 3×3 בכדורסל ותמיד רציתם ללכת עם זה הכי רחוק שאפשר הגעתם לאייטם הנכון, רשות הספורט באשדוד נכנסת לראשונה לטורניר ארצי והקמת קבוצת 3×3 עירונית שתייצג את העיר בטורנירים ארציים ובינלאומיים ותענה לשם המחייב TEAM ASHDOD שכמה כן היא, הקבוצה הרשמית של העיר.

כדי להגיע לשחקנים הטובים ביותר בעיר תערוך רשות הספורט העירונית טורניר יוקרתי ומושקע ממנו תיבחר הקבוצה שתזכה לייצג את העיר אשדוד בשלל טורנירים בארץ ובעולם. אשדוד היא חלק מקבוצת ערים קטנה שהרימה את הכפפה ונכנסה בכל הכח מתוך אמונה שאשדוד יכולה לתת את הטון גם בענף ה-3×3 בכדורסל.

 

הליגה העירונית תחל ב-28/5/23 ותתקיים בפארק אשדוד ים, במתחם הכדורסל. ההרשמה תתקיים דרך אתר הרשות בכתובת: sport.ashdod.muni.il ותהיה תקפה עד ה-14/5/23, עלות ההרשמה לקבוצה 100 ש״ח בלבד.

הטורניר יתקיים ל-2 קבוצות גיל: 16-18 והקבוצה השנייה לגילאי 18 ומעלה.

הטורניר פתוח לכלל תושבי העיר, עם סיום הטורניר ייבחרו השחקנים המצטיינים לאורך הטורניר לייצג את העיר בתחרויות השונות המתקיימות בארץ ובחו״ל.

 


להרשמה הקליקו כאן


משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

״רשות הספורט ממשיכה לטפח ענפי ספורט חדשים ולתת במה לצעירי העיר לפרוח ולהביא הישגים, הקיץ הקרוב יביא איתו עדנה גדולה לענפים חדשים שמקבלים במה קדמית ומכובדת, אני סמוך ובטוח שההישגים ותרבות הספורט יקבלו עוד דחיפה גדולה קדימה״

 

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״כשהגיעה אליי השמועה על הטורניר ידעתי מהרגע הראשון שלאשדוד חייבת להיות קבוצה שתייצג אותנו, כרשות ספורט עירונית אנו שואפים להיות מיוצגים בכל ענף, על כל מגרש בכל מקום. כך עשינו בעשרות ענפי ספורט שהיום אשדוד מככבת בהם לא רק על המגרש, גם על הפודיום. כולי תקווה שגם פה תחושת הבטן שלי תהיה נכונה ושחקניה המוכשרים ביותר של אשדוד יבואו לידי ביטוי בנבחרת איכותית שתביא הרבה כבוד לעיר״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*