קמפיין ״גוועלד״ נגד תנועת אשדודים

קמפיין ״גוועלד״ נגד תנועת אשדודים

לזה הם לא ציפו בתנועת ״אשדודים״, בסרטון שהוא בו הם מנסים להסביר למה הם מתלבטים בהצבעה הקרובה שתתקיים הערב לגבי בניית הכולל ברובע טו׳.

הרעיון המקורי לפנות לעם ישירות ולהסביר שזה בעצם לטובתו נתקל בהתנגדות חסרת תקדים דווקא מהדי.אן.איי של מצביעיו הפוטנציאליים, חילונים, צעירים, ליברלים בדיוק למי שעתידה התנועה לפנות בעוד 10 חודשים. הלינץ׳ התקשורתי ייצרב בעיני רבים כאכזבה ולא משנה מה יקבל בתמורה מראש העיר על שטר הנאמנות שאולי יפדה הערב. כך או כך, הרושם שייזכר מרגע שאחרי ההצבעה הוא חוסר עמוד שדרה של השניים, הן מבחינה ציבורית או מצידו של ראש העיר שככל הנראה בונה עליהם הערב.

הדילמה מבחינתו של קקון לא פשוטה והיא בעיקר את מי הוא הולך לאכזב. להזכירכם לפני חודש הוא נמנע יחד עם שותפו לתנועה, הם חשבו שיש אפשרות לצאת פרווה מהאירוע אבל המציאות הוכיחה אחרת… בסוף חייבים להחליט!

המתנגדים למהלך פתחו בקמפיין אישי נגד המהלך, בלטו במחאתן הגלויה חברות המועצה אורית אלמוזלינו-רייז ושרון מרק המתגוררות ברובע ומאוד סמוך לאתר המדובר, המעורבות שלהן ברובע וההיכרות עם השיח שלהן עם תושבי הרובע מספרים סיפור אחר לגמרי מזה שהציג יניב קקון בסרטון בו ציינו שנפגשו עם התושבים והחליטו שבית כנסת זה הדבר הנכון עבור הרובע.

 

מסרון שיצא בתפוצה רחבה נגד התנועה

 

המון סימני שאלה אותן הפריחה אורית בפוסט הנוקב מההסבר של יניב פשוט הפכו את יניב קקון ומאיר אברג׳ל לאוייב פוליטי משותף. גם חברה של אורית לסיעה חנוך דרך ארליך הביע התנגדות גלויה בפוסט רשמי.

היום בערב כאמור יתייצב ראש העיר לאחת ההצבעות החשובות שיפתחו את קמפיין הבחירות ויסמנו את הנושא המרכזי סביבן ינוהל השיח. עתידים להתנגד גם אלי נכט, וסיעתו של כצנלסון, שככל הנראה יסיימו את דרכן בקואליציה. גם קוני טובול יכולה בתסריט מסויים להיות האצבע המכריעה, כמי שככל הנראה לא תמשיך לבחירות הבאות יכולה הבחירה שלה להיות השפעה מכריעה.

הערב, 18:00, אולם מועצת העיר – המקום הכי חםפ באשדוד. שידור ישיר בפייסבוק של עיריית אשדוד ואנו כמובן נדווח.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*