נכט עונה לכצנלסון: ״בוא מחר ב-10״ – אל תתרגשו, איחוד לא יהיה פה!

נכט עונה לכצנלסון: ״בוא מחר ב-10״ – אל תתרגשו, איחוד לא יהיה פה!

איך אני יודע שכלום לא ייצא מקרב ההזמנות הדיגיטליות ההדדיות בין אלי נכט לשמעון כצנלסון? כי אם שניהם היו חושבים שזה נכון להם הם כבר מזמן היו נפגשים וחותמים על איחוד, מאחדים משאבים ויוצאים לדרך משותפת. זה לא יקרה כי הרלוונטיות של שניהם תלויה אחד בשני, נכט גדל על האכזבה משמעון, האכזבה של הפעילים, האכזבה של הקהל ושמעון כצנלסון ממרום גילו ונסיונו לעולם לא יתפשר ולא יאפשר לאלי נכט להוביל ברשימה שעיקר קהלה הוא יוצאי חבר העמים.

כצנלסון חייב להראות שהוא ניסה ונכט חייב להראות שהוא לא יתנגד, מה שברור מהמגמות בשטח כרגע שאלי נכט יגדל ושמעון כצנלסון יקטן במספר המנדטים, עד כמה? זה ימים יגידו. השניים לא בנויים לריצה משותפת ושניהם משחקים את המשחק של ״הזמנתי אותו לשיחה״ אני גם לא משוכנע שכצנלסון יגיע לפגישה אליה הזמין את נכט, ואם יגיע, כלום לא יצא מזה.

 

 

״אני מוכן להיפגש עם כל מועמד בכל מקום שצריך על מנת להתאחד ביחד למען הניצחון״

את יריית הפתיחה ירה כצנלסון, הפוסט שרשם בעמודו הזמין את כל המחנה הליברלי להיפגש ולדון בענייני אחדות כאילו לא עברנו את בחירות 2018 והיינו בדיוק באותו סרט.

גם התקשורת המקומית מתחילה להבין את מה שאני טוען מתחילת מערכת הבחירות – הגיע זמן אחדות!

אני קראתי לאיחוד הכוחות הליברליים מהיום הראשון שהתחלתי את מסע הבחירות שלי. אני מוכן להיפגש עם כל מועמד בכל מקום שצריך על מנת להתאחד ביחד למען הניצחון.

מבחינתי – איחוד הוא בראש סדר העדיפויות וכל האפשרויות נמצאות על השולחן. ה״אני מאמין״ שלנו הוא להוביל את החיים באשדוד ברוח של ״חיה ותן לחיות״ ולייצג את האוכלוסיה החילונית והמסורתית בעיר. אנחנו חייבים להתאחד על מנת להוביל את הציבור הליברלי בעיר לניצחון בבחירות וזה מה שנעשה.

״בוא נשב ונדבר. הציבור יצפה בנו דנים באיחוד. באיחוד שלנו. אותו איחוד, שגם אנחנו וגם ציבור בוחרינו כל כך רוצה שיקרה״.

נכט כמו נכט לא נשאר חייב, הוא לא יפספס הזדמנות להביך את היריב העיקרי שלו ולא יוותר על שתיית עוד כמה וכמה קולות בהפגנת כח, סניה שהרים לא להנחתה לא ציפה לתשובה מהירה והחלטית מצידו של נכט שכתב כך בעמוד הפייסבוק שלו:

 

 

שמעון היקר,

ראיתי את המסר שהעברת דרך דף הפייסבוק שלך, בו אמרת כי תשמח להיפגש ולדון באיחוד ואף נתת לי את הזכות לבחור את הזמן והמקום.
המקום: משרדי בעירייה.
הזמן: מחר ב 10:00 בבוקר.
בוא נשב ונדבר. הציבור יצפה בנו דנים באיחוד. באיחוד שלנו. אותו איחוד, שגם אנחנו וגם ציבור בוחרינו כל כך רוצה שיקרה.
נתראה מחר ידידי

אל תתפלאו לקבל תוך כמה ימים הצעה דומה מהלן גלבר לאלי לחמני או הפוך, כולם רוצים להיות ממלכתיים ולהראות שהעיר חשובה להם יותר מהאגו האישי, מי שרוצה באמת להתאחד ימצא את המקום ואת הדרך, אבל כל עוד יש אוויר בבלון החמצן אנשים ימשכו עוד ועוד יום כשהם נושמים בעיקר את האוויר של עצמם.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*