הפרדה בבית ספר "רעים"

הפרדה בבית ספר "רעים"

הפעילות החינוכית בנושא הפרדת פסולת ומחזור מתנהלת במסגרת תכנית שנתית שנועדה להטמיע בקרב התלמידים ערכים לסביבה ירוקה, הכרות עם בעיית הפסולת בישראל ומשמעויותיה לאיות החיים של כולנו. בבית ספר רעים קיימו יום פעילות מיוחד בנושא וימשיכו לעסוק בו במהלך השנה.

בית ספר "רעים" קיים בשבוע שעבר יום פעילות בנושא הפרדת פסולת. יום הפעילות הוא הראשון מבין סדרת פעילויות ירוקות שיתקיימו לאורך השנה בבית הספר, תוך שיתוף פעולה עם איגוד ערים לאיכות הסביבה. לפעילות קדמה למידה שעסקה בבעיית הפסולת בישראל, בדרכים לפתור אותה וביתרונות של הפרדת פסולת למיחזור. כמו כן הכינו הילדים בכל כיתה פינה להפרדת פסולת הכוללת פח לאיסוף נייר, פח חום לפסולת אורגנית ופח לפסולת כללית.

יום השיא הוכן והופעל ע"י המועצה הירוקה של בית ספר. הוא כלל ארבע פעילויות חווייתיות ומגוונות שעסקו בנושא תוך שימוש בחומרים בשימוש חוזר וללא יצירת פסולת חדשה. הפעילויות כללו יצירה של תמונה קבוצתית תוך שימוש בפקקים צבעוניים של בקבוקי שתייה (את התוצרים המקסימים של התלמידים אפשר לראות בתמונות), משחק זיכרון שבדק את בקיאות התלמידים בשאלה מה משליכים לכל פח, משחק "אמת או חובה" שכלל שאלות ומשימות בנושאי פסולת ומצגת עם סרטונים ושאלות לדיון בעקבותיהם.

התלמידים והצוות גילו ידע רב והנציגים של המועצה הירוקה זכו לשיתוף פעולה מלא מכל המעורבים בפעילות. "בית ספר 'רעים' ממשיך גם השנה לקדם התנהגות סביבתית בקרב כל אוכלוסיותיו, תוך למידה והבנת ההשפעה של כל אחד מאתנו על הסביבה הקרובה והרחוקה" אומר מנהל בית הספר מר ירון שניידר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*