תודה למורי אשדוד

תודה למורי אשדוד

יום המורה של בית ספר רעים

מורי בית ספר "רעים" הופתעו בשער בית הספר כאשר את פניהם קיבלו בחיוכים ובאהבה גדולה ירון שניידר מנהל בית הספר, המורה מרינה רכזת החינוך החברתי ונציגות התלמידים החברים במועצת התלמידים של בית ספר. היה זה במסגרת יום המורה שנחוג ביום שישי האחרון בכל רחבי המדינה ובבית ספר רעים החליטו להביע את הערכתם והוקרתם למורי בית הספר באהבה גדולה.

קבלת הפנים היתה מלכותית. משער בית הספר ועד מדרגות הכניסה נפרש שטיח צבעוני עליו צעדו המורות, ובקצה המסלול זכו לקבל תשורה וברכה אישית מתלמיד שהמתין להם בחיוך גדול. בהמשך היום ציפתה לצוות המורות הפתעה נוספת ומחממת את הלב. חברי מועצת התלמידים ערכו שולחן לתפארת והכינו למורות ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, מעשה ידיהם של הורי התלמידים.

אחת המורות אמרה בהתרגשות: כל כך נעים היה להתחיל את היום ככה. והיא גאה בתלמידי בית הספר על היוזמה והבעת התודה.

IMG_6186

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי העביר את ברכתו לכל ציבור המורים באשדוד ובמודעה גדולה שהודבקה בחדרי המורים כתב: "תודה! אשדוד מוקירה ומעריכה את עבודתכם החינוכית בקידום ילדי העיר. מצדיעה לכם על ההישגים המרשימים ומאחלת לכם שנים רבות של עשייה מבורכת". לבד מכך נשלחה איגרת אישית לכל מורה בעיר, החתומה ע"י ראש העיר, ובה פרגון ענק על פעילותם המבורכת של המורים.

באחד הגליונות שתלו התלמידים בבית הספר נכתב: "המורה משפיע על הכל. לעולם לא ידע עד היכן השפעתו מגעת" ואכן דומה שאין מקצוע שבו אדם זורע את שדהו וספק אם רואה הוא את פירותיו אך השפעתו על העץ והיוצא ממנו הינה מכרעת כמקצועו של המורה.

אז לכל המורים באשדוד – שאו ברכה והרבה תודה על פועלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*