אירוע חגיגי לכבוד "יום המורה"

אירוע חגיגי לכבוד "יום המורה"

ברחבי הארץ יציינו מאות אלפים את יום המורה ויודו לציבור המורים על חינוך ילדי ישראל. מאות יוזמות מקוריות ומרגשות, באלפי מוסדות חינוך, יתקיימו ביום חמישי הבא, 22.12, במסגרת אירועי "יום המורה" – המועד בו קבעה המדינה כיום ההצדעה למורים. גם באשדוד יביע הציבור את הערכתו והוקרתו למורות ולמורים בישראל, על תפקידם בחינוך דור העתיד, בשורה של אירועים אותם מוביל מינהל החינוך.

באיגרת שישלח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לאלפי המורים באשדוד, הוא ימסור את תודתו ואת תודת תושבי העיר לציבור המורים והמחנכים אשר מלווים את ילדי אשדוד ומכשירים אותם להיות אזרחים עצמאיים התורמים לחוסנה של הקהילה. ברכת ראש העיר מצטרפת לפעילות של מינהל החינוך אשר מלווה את בתי הספר באירועי מחווה למורה, ברכות והבעת תודה בפרסומים ובחוצות העיר.

ארגוני חינוך בכל הארץ אשר פועלים לקידום מעמד המורות והמורים בישראל, עומדים גם אחרי אירועי יום המורה והשנה, הם מציינים, למעלה מ-200 רשויות מכלל מגזרי האוכלוסייה ייקחו חלק ב'יום המורה'. כן נקבע כי הסלוגן שיוביל השנה את החג הוא 'פשוט לומר תודה'. ואכן פשוט לומר תודה. תלמידים בכל הגילאים, יחד עם הורים רבים, יכינו לעובדי ההוראה מחוות מגוונות כגון: ארוחות מפנקות, שיעורי יוגה, מסאז'ים, מכתבי תודה, שירים שנכתבו ויבוצעו בפני המורים ועוד מאות יזומות מגוונות ומיוחדות שיתקיימו בבתי הספר ובגנים.

ד"ר לסרי: "מדינת ישראל בחרה לקיים את יום המורה בכ"ג בכסלו, סמוך לחג החנוכה – חג האורים, שהרי אין מלאכה המטיבה להתקשר למשמעותו הסמלית של האור, כמלאכתם של המורים". ד"ר לסרי פירגן למורים במילים חמות ואמר: "מורות ומורים יקרים, לא די שבאישיותכם אתם מאירים את סביבתכם ומוסיפים אור לחברה ולקהילה, ולא די שאתם מאירים את נפשו של הילד, הנער והבוגר, אלא שאתם גם משפיעים על רוחו, מעצבים את דמותו ונותנים בידיו כלים אשר יאירו את דרכו, כל ימיו".

מינהל החינוך כאמור מלווה את האירועים ויראה בעין יפה גם יוזמות של תושבים אשר יברכו את המורים על חינוך ילדיהם בהווה או בעבר. דוגמאות ליוזמות יכולות להיות במכתבי הוקרה, באירועים, בדברי שבח באמצעות הפייסבוק ובכל יוזמה אחרת שתעלה בדעתם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*