אלי לחמני מציג את חזון החינוך

צילום: אבי רוקח

צילום: אבי רוקח

 

עם פתיחת שנת הלימודים, מציג אלי לחמני יו"ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר אשדוד את חזונו בתחום החינוך, כחלק מתכנית המאה אותה יזם.

"אני מתכנן מהפכה במערכת החינוך והאקדמיה שתהיינה בראש סדר העדיפויות – מחינוך סטנדרטי לחינוך באיכות הגבוהה ביותר", אומר לחמני. "לצורך המהפכה המתבקשת אעביר מהתקציב הכללי של העיריה רק 50 מיליון שקלים בכל שנה לנושאי החינוך הללו, המהווים כ-2.3% מהתקציב". מתי נתחיל במהפכה? מייד לאחר הבחירות.

 

 

לדבריו, "השינויים הטכנולוגיים העצומים בעולמנו לא פסחו גם על מערכת החינוך אשר משתנה ומתקדמת ללא הרף. המטרה שלי הינה להשקיע משאבים כספיים עצומים, לא רק בגידול במספר התלמידים הזכאים לתעודת בגרות אלא בעיקר בהיבט האיכותי. מערכת החינוך באשדוד תפעל להכשיר את התלמיד להתמודד ולהצליח בכדי שיוכל להשתלב בעולם המשתנה ללא הרף ובכך ימצא את מקומו בראש הסולם.

 

 

יש לנו בני נוער מוכשרים הצמאים להתפתחות, המבקשים לרכוש השכלה ברמה הגבוהה ביותר – ואני אדאג להעניק להם את החינוך הערכי והאיכותי ביותר הקיים בישראל. זוהי הבטחה!

 

 

לחמני מפרט:

  • הקמת מיזם עירוני מקומי להפחתת מספר ילדים בכיתות. המטרה: עד 30 תלמידים בכיתת לימוד, השקעה אדירה בתלמידים הזקוקים לכתף תומכת כדי להתקדם ולהשכיל.
  • הקמת מערך השתלמות מקומי עירוני ועידוד המורים ללימודי תואר מתקדם, להעלאת הפרופיל של כל מורה ומורה.
  • הקצאת משאבים גדולים יותר לתחזוקת ופיתוח בתי הספר ליצירת מקומות לימוד נאותים יותר לילדינו: נפעל לייעול מערך כוח האדם העירוני בבתי ספר והקמת מנהלים מרכזים לפיקוח על שיקום והפיכת כלל בתי הספר למוסדות
  • חינוך ראויים בכל רחבי העיר ברמה אחידה אשר תיקבע על ידי אדריכל מרכזי בסטנדרטים של בתי הספר, הכיתות, הריהוט והציוד הדרוש לכל בית ספר על פי צרכיו.
  • אשדוד חייבת להיות מובילה גם באקדמיה. ניתן להביא לעיר מכללה או שלוחה של אוניברסיטה וחשוב שיהיה זה מוסד נחשב בתחומי הטכנולוגיה כמו גם בתחומים החשובים לעיר כדוגמת בריאות, סוציולוגיה ומדעי החברה. צעירי העיר לא חייבים לנדוד בבקשם לרכוש תואר אקדמי. ניתן וחייב לפאר את עירנו במוסד אקדמי נחשב הראוי לתושבי אשדוד.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*