מודה ועוזב ירוחם. אלי לחמני פורש. אופיר לסרי ימשיך.

מודה ועוזב ירוחם. אלי לחמני פורש. אופיר לסרי ימשיך.

אחריות אישית הולכת והופכת נדירה במחוזותינו. למרות האכזבה מתוצאות הבחירות וחוסר היכולת להתאחד ולהביא לשינוי או לסיכוי לשינוי מחליט לחמני בצעד אמיץ לפרוש מהחיים הפוליטיים ולשמש דוגמא לעוד כמו שצריכים לנהוג כמוהו. זאת לאור הכישלון האלקטורלי וגם, בואו נודה על האמת, הזמן הנכון לפינוי הזירה.

פוליטיקה עירונית הינה דיני נפשות, אחוז ההצבעה מסמל בעיקר את חוסר העניין שאותן דמויות סיפקו במערכה האחרונה. נצחונו המוחץ של לסרי הסביר יותר מהכל את רחש העם, את אי היכולת לשמוע הסתה ודברי שנאה, ה-7 באוקטובר הביא עלינו אווירת התחדשות וממלכתיות, כל מי שלא נהג כך שילם את המחיר.

לחמני משאיר כנדוניה את הסיעה לעו״ד אופיר לסרי, וזאת על נאמנותו, חריצותו והיותו איש ראוי לכל הדעות. כך צריך לנהוג מנהיג, לקחת אחריות ולסמן יורש ראוי שימשיך את הדרך, כך נהג לחמני.

בפוסט הפרידה מהחיים הפוליטיים כתב לחמני:

״יצאתי למסע מתוך ראייה אמיתית לתת מעצמי, מידיעותיי וכישורי למען העיר והתושבים.
הבחירות התקיימו בצל המלחמה – ולא היה פשוט להתנהל כאשר העיניים והלב בעזה ובצפון, ייתכן שמצב זה גרם לכך שרוב התושבים ישבו בבית ולא יצאו לבחור.

רציתי לשנות – עבורכם, אך איני מחפש מי אשם בתוצאות – או למה, אני מקבל את רצון הציבור בידיעה שעשיתי את המירב למענכם. אני מודה לפעילות ולפעילים, למתנדבים הנפלאים, ולמשפחתי היקרה על העשייה הרבה והתמיכה.

לאור התוצאות, בחרתי לפרוש מהחיים הפוליטיים ולהעביר את המושכות והמנדט של סיעת אשדוד תנצח לאיש הראוי ביותר, עו"ד אופיר לסרי, אדם צעיר, חבר יקר ונאמן.

אני מאחל הצלחה רבה לאופיר, להנהגת העיר בראשות ד"ר יחיאל לסרי ולנבחריה. אהיה לרשותם תמיד, לכל מה שיצטרכו ולמען העיר אשדוד.״

מערכת אשדוד פור יו מאחלת הצלחה והמשך עשייה ללחמני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*