לסרי: ״לא שגריר ולא מפעל הפיס, פה כדי להישאר!״

לסרי: ״לא שגריר ולא מפעל הפיס, פה כדי להישאר!״

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לובש את חליפת הקמפיין ויוצא להגיב על השמועות בדף הפייסבוק שלו ומפריח את כל השמועות שלטענתו מופצות ברשתות החברתיות על ההצעות שהוא מקבל כדי להיפרד מקומה חמישית בעיריית אשדוד.השמועות שרצות ברשתות על הצעות למשרת שגריר מרוקו או יו״ר מפעל הפיס אמנם מחמיאות ללסרי אך הוא, עושה רושם לא ממש מתרגש וממשיך בקו שהתחיל… ״אני פה עד הסוף״לא. תודה על כל ההצעות המכובדות והמפתות–כולל הספין החדש על תפקיד יו״ר מפעל הפיס.אני נשאר לשמור על הבית!

מצ״ב הפוסט שכתב הבוקר ד״ר יחיאל לסרי בדף הפייסבוק שלו:

תושבי אשדוד היקרים,
אני יודע שיש מי שהיו רוצים שאעביר את המפתחות של העיר אשדוד לאנשים מטעמם שיהיו נוחים להם. אך דווקא היום יותר מתמיד, אני מבין את החשיבות של התפקיד שלי כשומר הסף. כמי שמחובתו לשמור על הבית לנוכח הרצון של גורמים בעלי השפעה וכוח להשתלט על העיר.
בשבועות האחרונים אני מקבל אין סוף הצעות מפתות, לתפקידים רמי דרג ובעיקר מפנקים – כמו שגריר בלונדון, שגריר בפריז, בניו יורק ומרוקו, ועתה גם תפקיד של יו"ר מפעל הפיס – ולו רק, שאסכים להסיר את השמירה שלי על העיר, או רק ארדם לרגע בשמירה על הבית. אולם דחיתי על הסף את כל ההצעות, ואף לא ביקשתי זמן לשקול. אין מה לשקול – אין לי כוונה להפקיר את תושבי אשדוד והעיר עצמה לגורמים שגמרו אומר להשתלט עליה! בטוב או ברע –
במקביל להצעות בטוב, מתקיים מזה זמן רב מסע, שמושקע בו מיליונים רבים ע"י בעלי עניין כדי לגרום לתושבי אשדוד לשנוא את ראש העיר שלהם, ולקבל את הצעתם לבחור בשליחים מטעמם.
וזה רק ילך ויתגבר ויהיה מכוער יותר ורע יותר ככל שיתקרבו הבחירות.
לא שגריר בעולם, לא יו"ר מפעל הפיס, ולא הכתרה שלי כנסיך בריטניה, וגם לא מסע הכפשה כנגדי. כל אלה ביחד ולחוד, לא יגרמו לכך שאבגוד בתושבי העיר שלי שנתנו בי אמונם, ושמצפים ממני להמשיך לשמור על הבית בשביל כולם.
חשוב לי מאוד שהציבור בעיר אשדוד, יבין שאשדוד היא העיר הנחשקת ביותר כיום על ידי בעלי עניין רבים שחומדים אותה. אבל גם חשוב שיידעו כלל תושבי אשדוד, שנכון לעכשיו היא גם העיר המוגנת ביותר, מפני אלו ששנים מבקשים להשתלט על משאביה האדירים והיקרים, בזכות עבודה שעשינו עם השנים.
אני כאן ואשאר כאן, כל עוד יש סכנה שיחזירו את אשדוד לאחור לימים חשוכים.
מיד עם כניסתי לתפקיד ראש העיר, וברגע שהבנו עד כמה העיר אשדוד פרוצה ולא מוגנת – נדרתי נדר שאשמור על הבית, על העיר שלנו ויהיה המחיר אשר יהיה.
זרקו רימון רסס על ביתי, איימו על חיי ועל בני משפחתי, כאשר המשטרה הגדירה אותי כמאויים ברמה הגבוהה ביותר, ונאלצתי להסתובב במשך תקופה ארוכה בקדנציה הראשונה עם מאבטחים צמודים. הימים האלה חלפו!
ניקינו את העיר מכל הגורמים השליליים, שמרתי מכל משמר על תרבות ארגונית ואווירה חד משמעית של חוק וסדר, בעיריה ובעיר. לא אתן שנחזור לתקופה החשוכה הזאת באשדוד.
אני כאן כדי לשמור על הבית של כולנו.
זאת ההתחייבות שלי לתושבי העיר האהובה שלנו אשדוד.
שלכם ולמענכם,דר׳ יחיאל לסרי-ראש העיר.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*