ד"ר אפרת אוחיון נאור מצטרפת לרשימתו של יחיאל לסרי

ד"ר אפרת אוחיון נאור מצטרפת לרשימתו של יחיאל לסרי

ראש העיר המכהן, ד״ר יחיאל לסרי מצרף לרשימתו את ד"ר אפרת אוחיון נאור כמס׳ 4 ברשימת ״אשדוד בתנופה״

ד"ר אפרת אוחיון נאור, 38, נשואה ואמא ל-3 נסיכות אפרת, בוגרת תואר שלישי בכימיה של חומרים באוניברסיטת בר אילן, עובדת בחברת ההייטק "לנדא דיגיטל פרינטינג" כראש צוות פיתוח דיו. קודם לכן היא כיהנה כחברת מועצת אשדוד מטעם סיעת "המקומיות", כממונה על הצהרונים והגיל הרך, חברת דירקטריון בשתי חברות של העירייה, "מהות" ו"החברה העירונית", מ"מ יו"ר הוועדה הסטטוטורית וכנציגה בוועדות השונות. במקביל, היא מתנדבת בהנהגות בתי הספר. אפרת ביצעה שירות לאומי במחלקת דם ואפרזיס בבית החולים בילינסון והתחנכה באולפנת אשדוד.

בחמש שנות התנדבותה בעירייה, הובלנו יחד מהפכות של ממש בתחום החינוך, כגון הפעלת קייטנות הקיץ באוגוסט, גן עם אמא, פארקים מותאמים לילדים בגיל הרך ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, ועוד פרוייקטים רבים לרווחת הילדים וההורים.

עם ניסיונה העשיר, אני בטוח שאפרת תמשיך לתרום רבות לרווחת תושבי ותושבות אשדוד, ולתת מענה מקצועי ואיכותי בנושא הגיל הרך, החינוך והצהרונים.

"שיתוף הפעולה התמידי והדלת הפתוחה של ראש העיר ומ"מ ראש העיר, עו"ד גבריאל כנפו, היה חלק בהחלטה להישאר נאמנה לסביבה שתמכה בי. במשך כל שנות היכרותי עם ראש העיר התחברתי לערכים שהוא משדר, נוהג ודובק בהם: רוח עשייה, מתן כבוד, אהבת העיר ודאגה לעתידה, ממלכתיות וראיית טובת כלל העיר".

 

 

אפרת כתבה בדף הפייסבוק:

בחרתי בעשייה ציבורית שוב, בחנתי, שמעתי והקשבתי להצעות הרבות (באמת מודה עליהן ומעריכה! זה לא מובן מאליו)
והרצון לעשייה ציבורית אמיתית ומקדמת, הרצון לשנות, הסיפוק האדיר, אהבה לעיר ולתושבים, ההצלחות שהשגנו והרצון לסייע, גברו על הכל – והחלטתי להיכנס שוב לזירה הפוליטית ולהמשיך בדרך.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחבורת הנשים המדהימה "המקומיות" – על עשייה והצלחה יחד!
ולכם, תושבים ותושבות: תודה שתמיד פירגנתם ותמכתם, תודה שהבנתם, וגם כשהתשובות לא היו לרוחכם – בכל זאת חיבקתם חזרה
אז, אחרי 5 שנים של עשייה, שנתיים כחברת מועצה, 3 שנים כממונה מטעם רה"ע (כן, גם בלי טייטל אפשר לשנות) ו-5 שנים בהן חשבו שאני עובדת עירייה (סליחה אם אני שוברת למישהו מיתוס),
אני שמחה ומתרגשת להמשיך באותה המתכונת ולתת מענה בנושא הגיל הרך והצהרונים. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי, לשוחח, לשאול ולפרגן.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*